maar even voorstellen

ik heb me geegistreerd nadat ik hier info vond over de fabia greenline.

Ik rij mu een berlingo 1.9 diesel grijs kenteken en wi. Graag een kleime station kopen. Fabioa seat ibizapeugeot 207 dat genre.

Heb wat proefritten aangevraagd maar tot nu toe alleen reactie van peugeot.

Ik twijfel tussen nieuw of jong met weinig km.

Frank

Falcon

Donateur
Wat zou in totaal het verwachte budget gaan worden voor de volgende auto? En wat zijn de minimale opties die je verwacht? Hoeveel kilometers worden er jaarlijks meegereden?

Iets meer info en wij kunnen denk ik prima helpen.

corsaar

Senior Member
Hoi Frank,
welkom, in een ander draadje wordt jou vraag van vele kanten belicht.
Occasion of nieuw kopen alle ins en outs worden besproken.
Reken voorbeelden met verbruikskosten alles.
Persoonlijk zou ik als het eningzins mogelijk is voor nieuw kiezen.
Reden:het aanbod van zuinige Auto's

Gieliovd

Forumguru
Welkom Frank, je staat voor een leuke keuze.

Je hebt niet zo lang nagedacht over je nickname zie ik hahaha.

Succes met de proefritten en je keuze!

Ik denk dat je voor proefritten toch het makkelijkst gewoon even binnenloopt. Dan kan je vast meteen rijden of ze maken direct een afspraak. Dat mailen werkt toch niet zo fijn. Bellen is al beter.

tja nickname alrijd leuk haha.

Had inderdaad al wat topics gwevonden maar vond het wel zo netjes even voor te stellen voor ik post/lees

gisteren even in een 207 gezeten en van de week loop, ik even bij skoda arnhem binnen om fabia te bekijken. Want d,ie krijgen 2 fabias automaat binnen dat vind ook wel interessant met 18999km op de teller.

Conclusie eerst even kijken en rijden als ik tijd heb.

Frank

wimv

Actief lid
@frank nog geen skoda: 1 van die Fabia's zou wel eens de mijne kunnen wezen. Kijk maar even op de site van Hegeman. Die witte is de mijne !
Wim

@frank nog geen skoda: 1 van die Fabia's zou wel eens de mijne kunnen wezen. Kijk maar even op de site van Hegeman. Die witte is de mijne !
Wim

oh kijk de skoda wereld is klein zeg. Grappig. Ja allebei waren ze nog niet binnen. automaat bevalt in vrachtwagen prima en in huurwagen op vakantie ook man man wat een knopen moet ik doorhakken.

Frank

wimv

Actief lid
@frank nog geen skoda: Het rijdt inderdaad heerlijk zo'n 6 bak automaat. Wil absoluut niet meer terug naar handschakelen (maar dat is persoonlijk). Nog pak em beet zo'n 2 weekjes geduld dan wordt ie ingeruild. Het is overigens een auto in nieuwstaat, keurig onderhouden en heeft altijd binnen gestaan (maar goed, dat knok je verder maar uit met Hegeman). En inderdaad, het is een kleine wereld. Succes met de knopen en het hakken.
Wim :aangenaam:

Gieliovd

Forumguru
Ja! Leuk! Als je in Australië woont of als je 3 keer in de week een paardentrailer trekt.

Verder, echt niet.

wimv

Actief lid
@Frank nog geen skoda: krijg je er wel een tankpas bij ? Ze gooien niet voor niks de tank voor 1/4 vol. Zien ze je lekker gauw weer terug. En die pechservice zit standaard bij iedere dealer onderhouden Skoda hoor. Maar, ziet er wel indrukwekkend uit.
Wim

Rosinfield

† In Memoriam
Ja, dat soort dingen is idd leuk als je niet op een eurootje hoeft te kijken (wegenbelasting, verzekering, rijdt 1 op ......). Ik persoonlijk zou dan voor een Landcruiser V8 gaan.

ha mensen,

we hebben besloten een peugeot te kopen omdat dat een auto was waar we beide een goed gevoel bij hadden.

Proefzit in fabia was een tegenvaller wel nette garage. En aangezien ik denkdat binnen de korste keren het belastingvrije er wel af is een "gewone" onzuinige benzine slurper .

Bedankt voor de info en have fun

frank

Bovenaan Onderaan