Mag ik me voorstellen?

MauriceR.

Nieuw lid
Zaterdagmiddag op de terugweg van plaatselijke Karwei in een opwelling bij de Skoda-dealer naar binnen gelopen. En meteen aangenaam verrast door de Citigo. Ik ben al een tijdje op zoek naar iets anders om onze oude en dure (want diesel en 1500kg zwaar) Saab te gaan vervangen als stadsauto. Ik hoef natuurlijk niet uit te leggen dat het voor mijn portemonnee veel gunstiger is om in een zuinige, 'groene' auto te gaan rijden dan in mijn huidige auto door te rijden. Zelfs de ANWB rekenmodule is dat met me eens...

Morgen wil ik een proefrit gaan maken. Niet mijn eerste keer in een dit (moet ik een beetje voorzichtig formuleren) soort VAG-product. Vorig jaar, tijdens de Olympische Spelen in Londen won één van mijn kinderen een ritje in een Up!-met-chauffeur vanaf het Holland Heineken House naar een Tubestation naar keuze. Dat was al een fantastisch ritje door de stad: als in een rolschaats door het verkeer!

Ik zal mijn vragen vooral stellen op het Citigo-deel, natuurlijk.

Als laatste een paar trefwoorden: woonplaats: midden van het land met vrouw en twee jongens; gek op gemotoriseerd tuingereedschap en vooral gek van wat op mijn avatar afgebeeld staat.

M.

Bovenaan Onderaan