Magnetische houder voor iPhone met oplaadfunctie

Smeeuwis

Donateur
Beste mede-forumleden,

Voor mijn vrouw ben ik op zoek naar een magnetische houder voor een iPhone 14 die ook kan opladen via Magsafe. Ze heeft reuma in de vingers, waardoor ze moeilijk met klemmen om kan gaan die zwaar openen. Dus als ze haar telefoon inclusief hoesje ergens tegenaan kan zetten als het ware, zodat ie ook meteen oplaadt, zou dat een uitkomst zijn. Ik zie veel verschillende mogelijkheden maar ook door de bomen het bos niet meer. Wie heeft nuttige ervaringen op dit vlak? Of andere oplossingen / suggesties?

Het gaat hierbij om haar eigen auto (Peugeot 307), waar geen CarPlay in zit. In de Enyaq is dit geen issue natuurlijk.

Groeten!

MarcoO2

Forumguru
Ik heb anderhalf jaar deze gebruikt. Kost weinig, werkt prima. Je kunt ‘m stevig vastdraaien en instellen hoe je ‘m hebben wilt.

Ligt nu al een jaar in m’n dashboardkastje niks te doen omdat m’n huidige auto draadloos laden heeft. Mocht je ‘m willen hebben: stuur maar een pb ;)

Bekijk GSM Houder Auto - Magnetisch - Draadloos Opladen 15W - Vernieuwd Design - Ventilatierooster - Voor IP 12,13,14,15 (Pro, Plus, Max, Mini) op: https://www.bol.com/nl/p/gsm-houder...0048736432?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp

BJF

Forumguru
Hou er rekening mee dat de magneetkracht van sommige MagSafe apparatuur best sterk is. Ik kan me voorstellen dat dat voor iemand met reuma een probleem kan zijn.

Bovenaan Onderaan