Maik Elshof -> Even voorstellen

Maik Elshof

Senior Member
Hallo allemaal, ik ben Maik Elshof, 27 jaar oud en momenteel nog SEAT rijder.
Op dit moment rijdt ik nog met een SEAT Leon ABT in lumina oranje, wellicht dat sommige mensen hier de auto wel kennen.
Deze staat in de verkoop omdat ik binnenkort graag een Skoda Superb Combi II wil gaan rijden.
Dit vanwege een stukje comfort, de ruimte en uiteraard ook de luxe aanboord.
Ik hoop hier op het forum dan ook veel informatie te gaan vinden welke mij kunnen helpen er weer net zo'n heerlijk rijdende auto van te maken als wat ik nu ook heb!

Met vriendelijke groet,

Maik Elshof

Deze auto rijdt ik op dit moment:
fbfmo8w0pyn1d.jpg

Cordoba

Forumguru
Welkom Maik, heb je ook al een S2combi gevonden? Wat is overigens de reden dat je voor een combi gaat, de gewone S2 (hatchback) heeft ook al een grote achterklep, en behoorlijk wat meer laadruimte dan je 1P.

Maik Elshof

Senior Member
Bedankt voor het welkom heetten allemaal!

@Corné de Kluijver:
Bedankt, heb toen bij TVS jouw Superb nog wel gezien, wat een geluid!!

@Cordoba:
Ik heb meer een zwak voor stations dan voor hatchbacks.
En als ik dan toch een stap maken moet, dan ga ik ook graag meteen voor 'groot'.

Overigens is de Leon al verkocht, vlotter dan verwacht, dus kunnen we nu rustig rond kijken naar een vervangende auto.
Gelukkig heeft mijn vriendin ook nog een auto?! (naja voor zover je het een auto mag noemen) dus gelukkig hoeven we niet alles op de fiets te doen.

Cordoba

Forumguru
Overigens is de Leon al verkocht, vlotter dan verwacht, dus kunnen we nu rustig rond kijken naar een vervangende auto.
Gelukkig heeft mijn vriendin ook nog een auto?! (naja voor zover je het een auto mag noemen) dus gelukkig hoeven we niet alles op de fiets te doen.

@Maik Elshof Ach in een brommobiel zit je ook droog.;)

Bovenaan Onderaan