Maikel**Kodiaq

Goedemiddag

Mijn naam is Maikel 37 jaar jong en ik ben woonachtig in De Zilk (zuidholland).
Ik ben reeds in het bezit van een Skoda Kamiq, mijn werkgever heeft me op pad gestuurd om een auto van de zaak uit te gaan zoeken.
De Kamiq bevalt zo goed dat we hebben besloten bij Skoda te blijven en dan wel De kodiaq morgen heb ik een afspraak bij de onderstaande wagen

Kodiaq sportline

Mochten er leden zijn die deze wagen al bezichtigd hebben of tips hebben dan hoor ik het graag

Gr Maikel

hemi24

Forumguru
Prachtige wagen, proficiat!
Top uitvoering en dito kleur!

Als ik het goed heb een wagen van Belgische oorsprong? En gezien de buitentemperatuur, staat hij al een poosje… ;)

Japanese Power

Donateur
En gezien de buitentemperatuur, staat hij al een poosje… ;)
Ben ik niet bang voor. De tijd staat op 4 uur ‘s nachts en is midden in het weekend. Sowieso zijn de foto’s allemaal binnen gemaakt.

Deze auto’s staan over het algemeen vrij kort te koop gezien de perikelen met levertijden de afgelopen jaren. Zou hem zo willen ruilen op die Enyaq van mij…

Het klopt dat het voertuig lang te koop heeft gestaan, dit heeft me er niet van weerhouden om tot een deal te komen.
De wagen is precies zoals ik hem ook nieuw zou bestellen alleen een paar duizend goedkoper, ook de fiscale waarde ligt lager gelukkig.

Inmiddels staat er bijna 11000 km op de teller wat een heerlijke wagen is het toch.

Afgelopen week de wagen nog even weggebracht om wat deukjes na een hagelbui in Slovenië weg te werken. Hier gelukkig een top resultaat behaald, geen schade meer te bekennen.

Nu maar is opzoek naar een mooie bumperaanzet en eventueel treeplanken

ertromp

Forumguru
Altijd balen de eerste deuk(jes) maar dan heb je dat maar gehad. Mooi dat de auto zo goed bevalt

hemi24

Forumguru
Vind ik persoonlijk een rare gedachte; alsof een tweede of volgende deuk minder erg zou zijn..?!?
:sterretjes:

Bij mij doet elke beschadiging “pijn”, of dit nou na 1 maand of na 6 jaar is. Het is altijd balen en ergeren!

hemi24

Forumguru
In dat geval kun je bij het ophalen in de showroom er beter direct een deuk in schoppen, heb je dat gelijk maar gehad… :arghh:

Bovenaan Onderaan