LUV2XLR8
Lid
Moggûh allemaal,
Na een bezoek aan de Skoda dealer vorige week, me nu ook hier aangemeld.
Was gaan kijken naar de Superb Combi en ik ben overtuigd...alleen moet ik nog eventjes (lees; twee jaar) met m'n huidige lease auto rijden, een SEAT Altea XL Businessline High 1.4 TSI. Overigens, ook geen straf.
Afgelopen jaar ben ik getrouwd met m'n grote liefde Martine en zijn ons nu aan het orienteren op een verbouwing thuis o.a. een vaste trap naar zolder en een dakkapel op de 1ste etage.
In het dagelijks leven ben ik Quality Manager bij een producent/groothandel in PBM's (Persoonlijke Beschermingsmiddelen) voor de on-/offshore en (petro)chemische industrie. Inmiddels alweer 15 jaar in vaste dienst en nog steeds plezier in m'n werk.
Qua auto's heb ik een zeer gevarieerd verleden en helaas niet overal een foto van, ook weet ik niet de exacte periodes...
1. VW Golf I 1100cc (kleine achterlichten) DX-51-HL
2. Opel Kadett 1300cc (blauw, wit en rode variant gereden)
3. BMW 316i E30
4. VW Golf Quartet 1600cc
En toen kwamen de 'zakerlijke' auto's
5. Renault Master (tijdelijk)
6. VW Golf IV 1.4 16v
7. VW Golf IV 1.9TDI Sportline
8. MINI Cooper
9. SEAT Altea XL Businessline High 1.4 TSI
Vragen? Stel ze gerust!
Groeten, Marco
Na een bezoek aan de Skoda dealer vorige week, me nu ook hier aangemeld.
Was gaan kijken naar de Superb Combi en ik ben overtuigd...alleen moet ik nog eventjes (lees; twee jaar) met m'n huidige lease auto rijden, een SEAT Altea XL Businessline High 1.4 TSI. Overigens, ook geen straf.
Afgelopen jaar ben ik getrouwd met m'n grote liefde Martine en zijn ons nu aan het orienteren op een verbouwing thuis o.a. een vaste trap naar zolder en een dakkapel op de 1ste etage.
In het dagelijks leven ben ik Quality Manager bij een producent/groothandel in PBM's (Persoonlijke Beschermingsmiddelen) voor de on-/offshore en (petro)chemische industrie. Inmiddels alweer 15 jaar in vaste dienst en nog steeds plezier in m'n werk.
Qua auto's heb ik een zeer gevarieerd verleden en helaas niet overal een foto van, ook weet ik niet de exacte periodes...
1. VW Golf I 1100cc (kleine achterlichten) DX-51-HL
2. Opel Kadett 1300cc (blauw, wit en rode variant gereden)
3. BMW 316i E30
4. VW Golf Quartet 1600cc
En toen kwamen de 'zakerlijke' auto's
5. Renault Master (tijdelijk)
6. VW Golf IV 1.4 16v
7. VW Golf IV 1.9TDI Sportline
8. MINI Cooper
9. SEAT Altea XL Businessline High 1.4 TSI
Vragen? Stel ze gerust!
Groeten, Marco