MarijntjeTDI
Actief lid
Goeiemorgen,
bij deze wil ik mij ook even voorstellen, ik was hiervoor reeds actief op seat-online (en nog) en op TDIclub.nl .
Vanwege gezinsuitbreiding, we hebben een dochter van 1 jaar en nu een 2ling op komst, waren we op zoek naar een auto waar 3 kinderstoeltjes op de achterbank passen.
Onze keus viel op een O2 Combi Elegance uit 2005 met een 2.0 TDI BKD motor.
Helaas vanaf het begin hier een beetje pech mee: eerst ging de EGR klep kapot en werd gelukkig onder garantie vervangen. Na een week ging de auto piepen bij het optrekken en staat nu weer bij de garage, helaas was het geluid na 2 uur rijden (van ons naar de garage) weg. Wellicht het EGR pijpje lek? Tips blijven welkom
Verder een hele fijne auto met genoeg ruimte en opties zoals:
- Maxidot
- MF stuur
- Licht en zicht pakket
- Dubbele bodem
- PDC achter
Helaas door alle problemen nog geen tijd om foto's te maken maar zal dit
wanneer de auto weer thuis is doen.
Ook heb ik inmiddels Vagcom 812-4 besteld en ben in afwachting van levering zodat ik ook mijn CAN auto uit kan lezen.
Mvgr,
MarijntjeTDI
bij deze wil ik mij ook even voorstellen, ik was hiervoor reeds actief op seat-online (en nog) en op TDIclub.nl .
Vanwege gezinsuitbreiding, we hebben een dochter van 1 jaar en nu een 2ling op komst, waren we op zoek naar een auto waar 3 kinderstoeltjes op de achterbank passen.
Onze keus viel op een O2 Combi Elegance uit 2005 met een 2.0 TDI BKD motor.
Helaas vanaf het begin hier een beetje pech mee: eerst ging de EGR klep kapot en werd gelukkig onder garantie vervangen. Na een week ging de auto piepen bij het optrekken en staat nu weer bij de garage, helaas was het geluid na 2 uur rijden (van ons naar de garage) weg. Wellicht het EGR pijpje lek? Tips blijven welkom
Verder een hele fijne auto met genoeg ruimte en opties zoals:
- Maxidot
- MF stuur
- Licht en zicht pakket
- Dubbele bodem
- PDC achter
Helaas door alle problemen nog geen tijd om foto's te maken maar zal dit
wanneer de auto weer thuis is doen.
Ook heb ik inmiddels Vagcom 812-4 besteld en ben in afwachting van levering zodat ik ook mijn CAN auto uit kan lezen.
Mvgr,
MarijntjeTDI