materiaal raamlijst achterportier (roest?)

guitar_billy

Senior Member
hallo allemaal,

Weet iemand wat het materiaal is van de small vertikale raamlijst in het achterportier?
Aan beide kanten zie ik onderaan blaasjes onder de verf, maar of het echte roest is weet ik niet. Bij bv aluminium kan ik me nog voorstellen dat oxidatie van het aluminium blaasjes kan veroorzaken onder de verf...

Het hoeft er niet mooi uit te zien, als het maar niet verder roest :)

Bijlagen

• smRIMG0618.jpg
    smRIMG0618.jpg
    86,3 KB · Weergaven: 51

EdK

Forumguru
hallo allemaal,

Weet iemand wat het materiaal is van de small vertikale raamlijst in het achterportier?
Aan beide kanten zie ik onderaan blaasjes onder de verf, maar of het echte roest is weet ik niet. Bij bv aluminium kan ik me nog voorstellen dat oxidatie van het aluminium blaasjes kan veroorzaken onder de verf...

Het hoeft er niet mooi uit te zien, als het maar niet verder roest :)

Ga eens bij je Skoda dealer langs !!
Doelen op roest van binnen uit !!
Verf zit er nog op en de roestblaasjes eronder , dus in mijn verbeelding dus roest van binnenuit !!
Ga wel eest eens langs de wasstraat en verwijder de mosaanslag rondom je raamrubbers !! Heeft men namelijk geen stok om te slaan mbt slecht onderhouden !!??

succes !! ( NEE heb je en JA kun je krijgen )

Carrosseriegarantie
Voor de Škoda modellen Fabia II, Roomster en Octavia II geldt een carrosseriegarantie van 12 jaar, voor de Fabia I, Octavia I, en Superb geldt een carrosseriegarantie van 10 jaar op de gehele carrosserie. Voor de Felicia geldt een termijn van 6 jaar. Deze garantie heeft betrekking op de gevolgen van roestschade die ontstaat door oorzaken van binnenuit die herstel van een carrosseriedeel ten gevolge van doorroesten noodzakelijk maakt.

Lakgarantie
Voor de Škoda modellen Fabia, Roomster, Octavia en Superb wordt gedurende een termijn van 3 jaar na de afleveringsdatum garantie gegeven op de lak indien er sprake is van materiaal en/of fabricagefouten.

http://www.skoda.nl/media/downloads/Garantie_Bepalingen_ver-2008.pdf

purk

Senior Member
Dit is nou precies een deel dat niet verzinkt is, dus geen geen garantie waarschijnlijk. Maar proberen kun je het altijd!

laat het weten al het wel gelukt is.

Bovenaan Onderaan