Matzwart op achterklep O2

Frankie

Actief lid
Hallo medeforummers,

ik ben mss voornemens om het onderste gedeelte van de achterklep (HB) bij de spuiter matzwart te laten spuiten. Ik bedoel dus dat gedeelte van de klep waarin de kentekenplaat zit, meteen onder die vouw/rand. Ik stond vandaag achter de auto te kijken. En toen ik mij dat zo voorstelde dacht ik dat dat best wel eens apart en sportief kon uitzien. Soms maakt een matzwart gedeelte achter een auto sportiever. Met name in het bumpergedeelte, maar daar heeft de O2 geen mogelijkheden toe. Wat denken jullie ? Gaat wel wat kosten, want zodra ik de auto weer moet inleveren zal t weer metallic moeten worden.. Mss moet ik e.e.a. eerst een shoppen, maar daar ben ik niet zo'n held in :-) Dank je voor jullie meningen vast !!

LenK

Forumguru
Zwarte auto, mat zwart stuk. Ben benieuwd wat je daarvan ziet.
FF niet wassen wordt het vanzelf matzwart :473:

EdK

Forumguru
Als je tegen het spuiten opziet vanwege het weer terugspuiten bij inleveren, waarom dan niet door middel van stikker materiaal ??
Als het dan tegenvalt dan is het ook weer makelijker en goedkoper teruggaan

Het fotoshoppen kan ook al een goed eindresultaat geven voor je ergens aan begint

Frankie

Actief lid
Als je tegen het spuiten opziet vanwege het weer terugspuiten bij inleveren, waarom dan niet door middel van stikker materiaal ??
Als het dan tegenvalt dan is het ook weer makelijker en goedkoper teruggaan

Het fotoshoppen kan ook al een goed eindresultaat geven voor je ergens aan begint

Goed plan, maar (waar) kun je dan materiaal krijgen welk als matzwarte lak uitziet ? en daarbij in die vorm aan te brengen is ?

Bovenaan Onderaan