Maxi-dot display

bing69

Actief lid
Heb het nog niet in de handleiding kunnen vinden.
Standaard als ik de auto openmaak komt het schermpje met de auto en opene deuren etc. Als ik ga rijden blijft dit er op staan tot ik zelf een andere keuze maak.

Is het mogelijk om dit vanzelf weg te laten gaan??

joergarms

Senior Member
Zou automatisch moeten gaan, ik heb dan wel het eerste type Fabia, maar zodra ik de deuren sluit, en de motor start, komen daar andere dingen op zoals temperatuur, brandstofverbruik e.d.

van_der_P

Senior Member
Dat zou ik ook willen hebben.....

Volgens mij mankeert er iets aan. Ik heb een Roomster waar het zelfde dashboard in zit, als extra heb ik maxi dot en dat gaat gewoon uit als alle deuren en de achterklep dicht zijn. Zo niet dan blijft het aan. Is de achterklep wel goed gesloten ?

bing69

Actief lid
Volgens mij mankeert er iets aan. Ik heb een Roomster waar het zelfde dashboard in zit, als extra heb ik maxi dot en dat gaat gewoon uit als alle deuren en de achterklep dicht zijn. Zo niet dan blijft het aan. Is de achterklep wel goed gesloten ?

BINGO, blijk ik vanaf vrijdag toen ik de auto opgehaald heb met een niet goed afgesloten klep te rijden.....

Bedankt voor het meedenken!

joergarms

Senior Member
Maar het display geeft toch aan welke deur niet goed gesloten is? Dan zou je dat moeten zien.
Aha, ik snap 'm al, jij bent veel te druk met alle andere mooie dingetjes in de nieuwe Fabia:D, beginnersfoutje zullen we maar zeggen.
Nou gelukkig ook weer opgelost, veel plezier verder!!

Net het boekje doorgenomen,en toen zag ik dat er heel weinig werd geschreven over het maxi-dot schermpje.
Op de verschillende draadjes heb ik uiteraard wel de mogelijkheden gevonden.
Echter dit was bij een O2,Fabia1,
tevens s er een reaktie geweest over dat de mogelijkheden van een fabia2 anders/minder zijn als bij de O2.

Voorbeeld: de O2 kan/heeft de mogelijkheid voor de coming- en leaving home functie.
Maar heeft de fabia2 dat ook?

De deuren openen(alleen bestuurder of allemaal)dat stelt de dealer gelijk in.
Tevens ook de anti-carjacking.

Bovenaan Onderaan