Maxi DOT met of zonder kleurenscherm?

xplain

Forumguru
Hoi allemaal,

Volop aan het rekenen voor de best mogelijke configuratie voor mijn nieuwe Superb Combi en wil een Style bestellen zonder navigatie. De style bevat de 8" Bolero radio met SmartLink en dankzij Google Maps steeds een perfecte up-to-date navigatieoplossing! Daardoor laat ik Pack Style GPS vallen en heb ik budget voor comfort pack. Daardoor heb ik wel geen Maxi DOT met kleurenscherm. Volgens de dealer zit er geen verschil in functionaliteiten tussen Maxi DOT met of zonder kleurenscherm, maar klopt dat? En is de ACC dan toonbaar? In de comfort pack zit ook de Park Assist. Hoe toont die zich op de standaard Maxi DOT

040__090__MaxiDOT.ashx

Thanks guys!

Skoda-MAN

Forumguru
bij verschillende uitvoeringen kun je kleuren Maxidot bestellen als optie, ik dacht ergens rond $? €100.

xplain

Forumguru
Uiteraard, maar omwille van strak lease budget moet ik keuzes maken

Sent from my iPhone using Tapatalk

bonyuri

Actief lid
Kun je uberhaupt een Style bestellen zonder navigatie?
Is het niet beter om dan een Ambition Businessline te kiezen?

andrehj

Forumguru
Google maps is leuk maar in het buitenland wordt het duur.
Voor een enkele keer werkt het perfect, en binnen de EU vallen de datakosten best mee.
Voor lange tijd kun je beter een programma als Sygic gebruiken. Is er ook voor Android auto, heeft gewoon 4x per jaar kaartupdates, en kost een fractie van wat een ingebouwd navigatiesysteem kost.

xplain

Forumguru
Kun je uberhaupt een Style bestellen zonder navigatie?
Is het niet beter om dan een Ambition Businessline te kiezen?

Sure kan perfect in België! Navigatie is steeds optie, zowel op de Ambition als op de Style. Ambition business line bestaat niet in België.

ljo13

Lid
Voor lange tijd kun je beter een programma als Sygic gebruiken. Is er ook voor Android auto, heeft gewoon 4x per jaar kaartupdates, en kost een fractie van wat een ingebouwd navigatiesysteem kost.

Voor zover ik weet is Sygic nog niet beschikbaar voor Android Auto omdat dit nog niet door Google wordt toegelaten. bron

Wat natuurlijk wel kan is Sygic gebruiken via mirrorlink en dat heeft wel degelijk een toegevoegde waarde.

gdisselkoen

Forumguru
Voor zover ik weet is Sygic nog niet beschikbaar voor Android Auto omdat dit nog niet door Google wordt toegelaten. bron

Wat natuurlijk wel kan is Sygic gebruiken via mirrorlink en dat heeft wel degelijk een toegevoegde waarde.

Er is nu een speciale versie van Sygic, Sycig Car Navigation, die werkt perfect met MirrorLink. Enige nadeel is, is dat deze variant een stuk duurder is dan de GPS navigatie voor op de SmartPhone.

xplain

Forumguru
Allemaal heel interessant, maar daarmee is mijn hoofdvraag van deze thread nog niet beantwoord verschil tussen maxi dot met of zonder kleurenscherm?

Bakkertje

Forumguru
Heel flauw, de ene is in kleur de andere niet :deuk:

Zonder gekheid, de functionaliteit is gelijk, alleen is die in kleur beter afleesbaar. Denk bijvoorbeeld aan de weergave van je ACC, die is in kleur duidelijker dan in monochrome.

Ik zou het zeker doen in ieder geval!

Bovenaan Onderaan