Maxi dot verschillende instellingen met 2e sleutel?

Heb sinds 3 weken een OII. Ben er erg blij mee.
Maxi dot icm Columbus vind ik een hele mooie optie.

Vandaag viel me op dat met de 2e sleutel mijn aanpassingen in de instellingen (met de 1e sleutel) niet actief zijn.
Bijv xx km/l ipv xxl/100km

Heb er niks over gelezen in de gebruiksaanwijzing.
Kan je deze instellingen gelijk trekken voor beide sleutels?

Cordoba

Forumguru
Met andere woorden, als je de instellingen voor beide sleutels gelijk wilt hebben zul je ze ook met de betreffende sleutel moeten veranderen.

Overigens is dit bewust gedaan: als verschillende bestuurders hun eigen sleutel hebben, kunnen ze ook elk hun eigen voorkeuren instellen. Dat geldt niet alleen voor onbenullige instellingen als km/1 of ltr/100km, maar ook voor bijvoorbeeld de voorkeurzenders van de Skoda-radio, of bijvoorbeeld de instellingen van de spiegels en stoelen(bij elektrisch verstelbare stoelen met geheugen). Dit voorkomt bijvoorbeeld ook dat als bijvoorbeeld een man van 2 meter de auto gebruikt en ook zijn vrouw van 1,50m dat de man niet in kan stappen als de vrouw als laatste gereden heeft, maar dat ie eerst de stoel naar achteren moet stellen.

Canon-Eye

Forumguru
Ik had voorheen een OII met maxidot (oktober 2007), maar daar was nog geen sprake van verschillende instellingen per sleutel. Is dat iets van na de facelift?
Had het wel makkelijk gevonden als de radio vanzelf naar "mijn" Radio 2 terugschakelt nadat mijn vrouw met Radio 4 aan heeft gereden...

Cordoba

Forumguru
@Rallye Ik heb het hier op het forum gelezen, misschien even zoeken op instellingen elektrische stoel of iets vergelijkbaars. (Als mijn geheugen klopt was het in een topic over electrisch verstelbare stoelen met geheugen, waarbij het voordeel van de geprogrammeerde voorkeuze zenders dus ook per sleutel blijken te kunnen verschillen.)
Kan bij wijze van spreke de ene sleutel alleen zenders met rockmuziek in het geheugen hebben staan, en bij de andere sleutel alleen zenders met klassieke muziek.

Bovenaan Onderaan