Maxidot achteraf inbouwen Fabia gl

Status
Niet open voor verdere reacties.

rocket

Senior Member
Hallo mede forummers wat heb je nodig om een maxidot in te bouwen , wat moet er allemaal gebeuren, is het aanmelden van de sleutels en klaar , of is dat te simpel gedacht. En de km stand dan, veranderen kan volgen mij niet .

Laatst bewerkt:

Stinger

Actief lid
U kunt beter afwegen of het loont om maxidot achteraf in te bouwen. Het zal geen goedkoop geintje zijn.

Joske

Forumguru
En of de aanwezige module dit gaat ondersteunen.. Als je nog modules moet gaan vervangen wordt het wel prijzig zoals @Stinger al aangaf :)

EdK

Forumguru
Ach denk aan het venster, maar misschien wel gehele tellerunit.
Dan de bedieningsknoppen, zitten die er wel of moeten die vervangen worden
en dan de boordcomputer, kan deze geupdate worden of moet er een nieuwe in...?

En dan de vraag of dit alles door een dealer uitgevoerd gaat worden, het is niet voor niets een optie vanuit fabriek bij bestellen van een nieuwe wagen.
Heb het toendertijd ook bij de RR als optie genomen en met RR zonder was de extra instellingen minimaal en deed je het eigenlijk alleen voor de look.
Bij me Yeti was het in mijn uitvoering standaard en ging er een wereld aan instellingen voor me open en heb ik echt een afondje in de wagen gezeten om uit te zoeken wat de functies allemaal waren.

En bij de O3 zijn die instellingen nog verder uitgebreid als ik het goed begrijp van deze rijders.

In jou geval zou ik er niet aan beginnen ( als het al mogelijk is ) en er alleen voor zorgen dat bij je volgende wagen het er dan bij zit.
Denk dat je dan een stuk goedkoper uitbent.
Want indien het wel mogelijk is en je gaat er in investeren, wel die geinvesteerde kosten ga je nooit terug verdienen bij inruil

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan