Maxidot en bluetooth carkit

Hallo, nog twee maandjes en dan kan ik mijn O2 bestellen (lease). Nu weet ik bijna welke opties ik allemaal wil.. Maar na het lezen van het draadje over de functies van MaxiDot in combinatie met de bluetooth carkit ben ik aan het twijfelen. Volgens het draadje zie je op het MaxiDot diegene die je belt obv van je "telefoonboek". En kan je ook iemand uit je telefoonboek bellen. In de folders heb ik gelezen dat dit werkt in combinatie met een Nokia telefoon. Heeft iemand al ervaring met MaxiDot, Bluetooth carkit en Multifunctioneel stuurwiel? En werkt dit ook met andere merken telefoons met natuurlijk bluetooth? Weet iemand ook een dealer waar je dit kan uitproberen? Ik hoor graag jullie bevindingen..

Ik heb een Nokia CK-7W carkit, incl telefoonhouder. Icm met een Nokia 6230i. Om mijn MaxiDot heb ik tot op heden nog geen informatie uit de telefoon (adresboek) kunnen krijgen. De functies die ik kan uitvoeren met het Nokia knopje op het dashboard zijn: Opnemen bij oproep, "dubbel klikken" voor laatste nummer herhaling, "knop inhouden" voor voice dialing en met de draaiknop kan je het volume van de carkit wijzigen.

De carkit-houder (tevens oplader) werkt alleen voor de 6230i (en toestellen met dezelfde vorm/aansluiting) Via bluetooth werken ook andere nokia toestellen (bijv 6310i) Andere merken heb ik nog niet geprobeerd.

Let op als je een Nokia 6230i hebt moet je de software laten updaten, anders is het een drama. Zonder deze update crashed het toestel iedere keer als je hem uit de carkit haalt!

Overigens mijn complimenten voor de inbouw door Skodacenter de Meern. Keurig gedaan! Het heeft me 10 minuten gekost om te ontdekken waar het microfoontje was ingebouwd! (tussen de klokken op het instrumenten paneel)

die buetooth carkit die jij hebt is dat een optie van skoda of is dat een aftermarket carkit? zo het een aftermarketkit is hoe word die aangesloten op het MAXI-DOT display???

Droopy

Actief lid
@superber1963
Skodo moet zijn auto nog bestellen, maar bedoeld de af fabriek BT set, deze wordt wel aangesloten op de MaxiDOT display (vereiste combinatie)

waar vind je die optie << bluetooth carkit>> op het skodanet!!Bij ons is de invoerder DIETEREN,en bij de new octavia configurator op de belgische site vind ik die optie nergens weer in de lijst /forum/images/graemlins/confused.gif en mocht de dealer hem toch kunnen leveren,kan ik daar dan nog andere telefoons op ansluiten dan nokia? ik heb nl. een sony ericsson t610 en een samsung d500 beiden met bluetooth!

Droopy

Actief lid
Op de nederlandse site staat hij er gewoon tussen (geen configurator hier). tevens ook op de prijslijst.
PON (de Nederlandse Importeur) kon ook weinig er over vertellen.

Bovenaan Onderaan