Maxidot is de link met de Nexus radio-navigatie kwijt...

Sedert vorige week blijkt bij het starten van mijn Octavia II het Nexus Radio/navigatiesysteem steeds uit te staan, maar het kan wel aangezet worden met de powerknop .

Op zich niet zo erg vervelend ware het niet dat tegelijkertijd de Maxidot de link met de Radio/navigatie kwijt is. In mijn Maxidot menu heb ik géén menu "Audio" meer, en ook geen menu "Navigation".

Ook na starten van de navigatie op de Nexus (die op de Nexus zelf nog steeds perfect werkt) krijg ik geen navigatie-info op de Maxidot ... wat uiteraard superonhandig is.

Iemand enig idee wat er fout zit, en of we dit zelf kunnen verhelpen?

Fijne kerst overigens ... !

PS: voor de mods: geprobeerd te zoeken op het forum maar de zoekfunctie geeft aan dat ik minder dan 4 zoektermen zou gebruikt hebben . Al gaf ik zes woorden in ... vermoedelijk de zoekmoter nog een kerstkater?

MadDog2K

Actief lid
Kabelbreukje/los contactje wellicht op de stekkerverbinding achterop ?
Zal lastig zoeken worden...

purk

Senior Member
Haal de accu klemmen van de polen af en hou deze een paar minuten tegen elkaar, sluit de klemmen weer aan misschien doet alles het weer.

Haal de accu klemmen van de polen af en hou deze een paar minuten tegen elkaar, sluit de klemmen weer aan misschien doet alles het weer.

Ben geen techneut, zal dus maar effe 'n onderhoudje regelen. Leasingmaatschappij laat overigens geen eigen "technische herstellingen" toe ;)

nomad

Senior Member
Heb ik ook af en toe last van. Even de Pluspool van de accu los en er weer op en alles werkt weer.

Dey

Actief lid
Grappig, ik heb er ook last van. Momenteel moet ik ook bij iedere rit de Nexus handmatig inschakelen omdat ik het te koud vind om met sleutel 8 of 9 naar buiten te gaan.

nomad

Senior Member
Grappig, ik heb er ook last van. Momenteel moet ik ook bij iedere rit de Nexus handmatig inschakelen omdat ik het te koud vind om met sleutel 8 of 9 naar buiten te gaan.

Kom, het vriest niet vandaag... Het is minder dan een minuut werk!

Fabia

† In Memoriam
Moet je wel snel zijn, want er wordt voor de komende dagen veel regen voorspeld.

De oplossing is er ... eindelijk.

Beetje lange lijdensweg geweest, maar er is eindelijk een diagnose voor m'n probleem.
Nexus unit moet vervangen worden... maar is wellicht niet meer op voorraad dixit de garagehouder. Zal dus wellicht vervangne moeten worden door de opvolger, de columbus. Nu is het aan leasingmaatschappij om dit goed te keuren... please !! :-)

Bovenaan Onderaan