MaxiDot met rood i.p.v. oranje

joergarms

Senior Member
Ik vraag me af of het mogelijk is om alle meldingen op het maxidot-display in rood te laten verschijnen.
Nu is het zo dat als je een waarschuwing krijgt deze in het rood verschijnt, maar dan moet het toch ook mogelijk zijn om de rest van het display altijd rood te laten zijn.
Ik ben benieuwd of dit met Vag.com aan te passen is, als iemand er iets van weet of het kan regelen, ik hou me aanbevolen.

joergarms

Senior Member
Maar de bovenste regel van het display kan wel beide kleuren weergeven, normale meldingen in het oranje, een waarschuwing in het rood, je zou denken dat het dan met de rest van het display ook moet kunnen.
Maar goed, ik heb in ieder geval weer wat om uit te zoeken.:)

Goede beschrijving in ieder geval op coolchip, daar ga ik me nog eens verder in verdiepen. Bedankt ronnie

LenK

Forumguru
Maar de bovenste regel van het display kan wel beide kleuren weergeven, normale meldingen in het oranje, een waarschuwing in het rood, je zou denken dat het dan met de rest van het display ook moet kunnen.
In de Fabia 2 bestaat het display uit 2 aan elkaar geplakte displays. De ene is meerkleurig, de andere niet. Zal bij de Fabia 1 ook wel zo zijn dan.
Dacht in het begin dat er een kapotte lijn in het display zat maar het zijn dus 2 displays. De zwarte lijn is de scheiding.

Bovenaan Onderaan