maxidot valt uit

jkn3333

Nieuw lid
Collega skodarijders,
kon hier zo snel even geen draadje over vinden dus vandaar deze post.
Heb sinds kort een uitvallende maxidot.
Krijg zwart scherm met alleen 2 lichte horizontale streepjes erover, zoals normaal het geval is. Voor de rest geen info meer.
Sleutel eruit en er na een tijdje weer in en dan doet hij het weer.
Overigens is de uitval random. Gebeurd niet na zoveel tijd ofzo.

Niet superstorend maar het hoort natuurlijk niet.

Is er iemand die dit kent ??

Groet,

Ad_O2

Lid
Klinkt verdacht naar een losse verbinding of een conector die niet goed vast zit.
Even langs het dealertje voor een afspraak?

ad5000

Actief lid
Mijn MaxiDot valt niet uit, maar is op sommige plekken in het scherm donkerder (althans de pictogrammen die hij voor de navi laat zien). Het is ook te zien in de kilometerstand aanduiding.

Vandaag mee bij de dealer geweest en een andere BE gechecked en die was wel goed... Dealer zal nu de MD gaan vervangen!

ad5000

Actief lid
Hebben ze nu ook al dode pixels in de maxidot??? :(

Ze zijn niet dood, maar niet allemaal even helder. Het viel me vanaf het begin al op, maar omdat het bij een kennis ook zo was dacht ik dat het zo hoorde.

Totdat ik vandaag een andere BE checkte waar het wel in orde was... nu gaan ze de MD vervangen!

smg

Lid
Heb ik ook gehad, overigens tegelijkertijd met het uitvallen van de cruise control. Is vervangen onder garantie. En het mooie was dat ik behalve een nieuw display daarna ook een werkend controlelampje had voor mijn cruise control (niet standaard op mijn 2004-model). Hoe mooi kan het leven daarna nog worden?

Herbie

Lid
Onze maxidot viel van bij het begin ook altijd uit. Hij stond soms ook in spiegelbeeld of ondersteboven. De Maxidot is echter vervangen. Hiervoor wel 3x naar de garage gemoeten, omdat ze 2x een verkeerd onderdeel besteld hadden.

higgy

Forumguru
Heb ik ook gehad, overigens tegelijkertijd met het uitvallen van de cruise control. Is vervangen onder garantie. En het mooie was dat ik behalve een nieuw display daarna ook een werkend controlelampje had voor mijn cruise control (niet standaard op mijn 2004-model). Hoe mooi kan het leven daarna nog worden?
Jij bent gauw tevreden zeg! ;)

jkn3333

Nieuw lid
Bezoekje aan de dealer

Nou
ben even langs de dealer gereden in Almere.
Die had dit nog niet eerder gezien vertelde hij.
Gaat wel gewoon vervangen worden onder garantie.
Unit kost 880 euro ex btw. Is complete tellerunit die vervangen wordt.
Dus niet alleen het MaxiDot display.

Overigens was het onderdeel op voorraad. Dan zal het ongetwijfeld een bekend probleem zijn.

Thnx voor jullie input

Bovenaan Onderaan