Maxidot: verlichting

Alweer een vraagje over het veelbesproken Maxidot ...

Binnenkort ga ik mijn OC2 bestellen maar ik twijfel nog over de maxidot. Ik vind het een beetje jammer dat het systeem niet groen verlicht is zoals de rest van het dashboard. Zijn er mensen met maxidot die de verschillende verlichting storend vinden, of net niet ?

Remco28

Actief lid
Ik vind het wel een luxe dat het maxidot een andere heldere kleur heeft.
Daardoor valt hij juist op.
Ik zou het juist saai vinden alles in hetzelfde kleur.

Deje

Lid
Ik vind die andere kleur nog al mee vallen, de "klokken" hebben witte cijfers op een donkere achtergrond. Maxidot heeft ook witte karakters op een zwarte achtergrond. Dus wat dat betreft....
Gewoon doen! ´K zou eerder op die PDC besparen.

Logic

Actief lid
ODC = typefout(denk ik)
PDC = parking distance control, oftewel van die piepjes voor je vrouw /forum/images/graemlins/grin.gif

higgy

Forumguru
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
ODC = typefout(denk ik)
PDC = parking distance control, oftewel van die piepjes voor je vrouw /forum/images/graemlins/grin.gif

[/ QUOTE ]
Ik VIND het handig, die PDC achterop m'n Combi!
Achteraf gezien had ik zelfs voor wel PDC willen hebben. Gewoon puur luxe.

AMBIO2

Actief lid
ODC = typefout(denk ik)

[/ QUOTE ]

op de fabia, mijn vorige auto zat het niet.
Ik ben geen vrouw maar zag toch een keer een boom niet staan, gevolg scheuren in de lak van de bumper /forum/images/graemlins/blush.gif
Nu hebben we een 02 hatchback, van binnenuit zie je het
einde van de auto niet dus voor mij is PDC geen overbodige luxe.

Ik heb ook PDC achter op m'n Fabia (quasi gratis extraatje bij aankoop). Eens je die sensoren gewoon bent, wil je ze niet meer kwijt.

Logic

Actief lid
Ik heb proefgereden met PDC voor en achter, wat ik wel vervelend vond was dat hij ging piepen bij iedere drempel die ik de eerste versnelling nam, maar misschien is dat in te stellen. Achter heb ik het straks wel en het lijkt me gewoon handig. Niet noodzakelijk maar gewoon lekker luxe /forum/images/graemlins/smile.gif

Droopy

Actief lid
Wacht maar eens PDC nooit meer zonder, heerlijk. De PDC voor viel mij ook tegen vaak onduidelijk wie piept (dus weer op de radio kijken) Voor mij dus geen PDC voor

VEEJAY

Forumguru
Ik dacht dat je een knopje extra kreeg om je sensoren voor te activeren, misschien is dat knopje dus om hem uit te zetten?

Logic

Actief lid
misschien heb ik dat knopje gemist, maar als dat erin zit hebben ze echt overal aan gedacht.

sunnyboy

Senior Member
Ik heb ook alleen PDC achter genomen omdat ik dit kende van mijn vorige auto.
Ik vind het een fantastisch en nuttig apparaat.
Ik denk maar zo, een bumper is duurder!
Ik had eerst de optie voor- en achter PDC maar heb uiteindelijk alleen achter genomen.

higgy

Forumguru
misschien heb ik dat knopje gemist, maar als dat erin zit hebben ze echt overal aan gedacht.

[/ QUOTE ]
Het zit er echt. Naast de SET toets voor je banden.

Bovenaan Onderaan