MDI aansluiting tbv een USB stick

Focus

Nieuw lid
hallo,

Ik krijg volgende week een Skoda Octavia combi élégance business uit okt 2010 geleverd. In mijn huidige wagen, fors focus 2006 heb ik een Pioneer cd/radio met voor op de display een USB poort en een AUXpoort voor bijv iPod. Ik luister heel veel muziek via een usb stick
Hoe krijg ik ook een USB poort in de Skoda? Er zit een Amundsen radio/navigatie in. Ik lees dat sommige uitvoeringen een zgn MDI aansluiting hebben in het dashboardkastje of bij de armsteun. Met een speciaal verloopkabeltje kun je dan eenvoudig een USB aansluiting krijgen.
Ik heb deze aansluitingen niet in de auto kunnen vinden. Zit er achter op de Amundsen ook nog een aansluiting om dit voor elkaar te krijgen?

Hoor graag...of eventuele andere suggesties
Groet
Fred

Rallye

Forumguru
De aansluiting zit bij een OII in het dashboardkastje, aan de linkerzijkant. Een Amundsen heeft overigens toch wel een extra SD-gleuf?

Focus

Nieuw lid
Hallo

De auto staat nu nog bij het autobedrijf Ik heb hem een email gestuurd met de vraag om voor mij te kijken..had al eerder gelezen dat hij of in dashboardkastje of bij armsteun moest zitten. Kreeg net bericht..hij kan niets vinden.
Had ook al gelezen dat die mdi aansluiting als extra pakket kon worden gekozen, dus niet standaard gemonteerd.
Er zit wel een sd sleuf, voor update en evt muziek.. ik ben nu gewend aan de usb sticks.. Skoda levert wel een verloopkabel van mdi naar usb.. maar dan moet je wel ergens kunnen inprikken.

Bovenaan Onderaan