Michel
Forumguru
In mijn Superb heb ik een MDI interface waarop ik een Ipod heb aangesloten. Deze combinatie werkt prima, alleen is het scrollen naar een bepaalde artiest of album een langdurig verhaal, maar daar is mee te leven.
Waar ik me wel aan stoor is dat de MDI interface na het starten van de motor lang niet altijd de Ipod meer herkent ("MDI media niet aanwezig/beschikbaar"). Ik kan dit alleen maar oplossen door tijdelijk de Ipod af te koppelen en weer aan te koppelen. Ik dacht het opgelost te hebben door de Ipod een keer te resetten en dat leek na 2 stops wel te werken, maar daarna wordt de Ipod weer niet herkend. De MDI is overigens gekoppeld aan een Amundsen+
Is dit herkenbaar, en belangrijker: wat is de oplossing? Het is best wel storend, want onderweg koppel je onder het rijden niet even de Ipod af, omdat deze zich onder de armsteun bevindt en je tijdens die actie daardoor even niet je aandacht bij de weg kunt houden. Dat af- en aankoppelen onder het rijden doe ik dus ook niet![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)
Waar ik me wel aan stoor is dat de MDI interface na het starten van de motor lang niet altijd de Ipod meer herkent ("MDI media niet aanwezig/beschikbaar"). Ik kan dit alleen maar oplossen door tijdelijk de Ipod af te koppelen en weer aan te koppelen. Ik dacht het opgelost te hebben door de Ipod een keer te resetten en dat leek na 2 stops wel te werken, maar daarna wordt de Ipod weer niet herkend. De MDI is overigens gekoppeld aan een Amundsen+
Is dit herkenbaar, en belangrijker: wat is de oplossing? Het is best wel storend, want onderweg koppel je onder het rijden niet even de Ipod af, omdat deze zich onder de armsteun bevindt en je tijdens die actie daardoor even niet je aandacht bij de weg kunt houden. Dat af- en aankoppelen onder het rijden doe ik dus ook niet
![smile2.gif :) :)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/smile2.gif)