MDI kabel Octavia combi ambition businessline 1.6tdi greentech model 2012

Tankie

Nieuw lid
ik, zuinige hollander heb niet de optie MDI kabel gekozen vanwege de prijs. De kabel is voor een kleine 20 euro los te koop en ergens in duwen zal ook nog wel lukken, maar doet het het dan ook of heb je nog extra software nodig? wie weet wat?

Monteurtje

Forumguru
Je hebt wel de optie MDI gekozen? Dan moet je alleen een kabel naar keuze bestellen. 4 soorten. USB, mini USB , AUX en Ipod. Deze kun je zo in de aansluiting van de MDI drukken. In jou geval zit die in het dashboardkastje.

Tankie

Nieuw lid
Eigenlijk geen idee, zit dat niet standaard inhet systeem? Navigatiesysteem Amundsen. Bij opties staat dan weer MDI, aansluiting voor externe media-opslag. ik ging er van uit dat dit alleen het kabeltje betrof. niet dus?

Rallye

Forumguru
Nee, je hebt zowel de MDI-aansluiting (niet standaard, maar een extra) als een kabeltje nodig.

Monteurtje

Forumguru
Wat je wel standard hebt is een aux aansluiting aan de voorkant van de Amundsen.
MDI kan ook achteraf ingebouwd worden. Misschien is dat nog een optie

Tankie

Nieuw lid
ok zal morgen de dealer in Alkmaar ff bellen. De auto wordt de eerste week van januari geleverd. Bedankt voor de tip.
bij zo´n aux op de voorkant verlies je nogal wat volume, ik ben een hardluisteraar.

Bovenaan Onderaan