Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
MDI kabel Octavia combi ambition businessline 1.6tdi greentech model 2012
ik, zuinige hollander heb niet de optie MDI kabel gekozen vanwege de prijs. De kabel is voor een kleine 20 euro los te koop en ergens in duwen zal ook nog wel lukken, maar doet het het dan ook of heb je nog extra software nodig? wie weet wat?
Je hebt wel de optie MDI gekozen? Dan moet je alleen een kabel naar keuze bestellen. 4 soorten. USB, mini USB , AUX en Ipod. Deze kun je zo in de aansluiting van de MDI drukken. In jou geval zit die in het dashboardkastje.
Eigenlijk geen idee, zit dat niet standaard inhet systeem? Navigatiesysteem Amundsen. Bij opties staat dan weer MDI, aansluiting voor externe media-opslag. ik ging er van uit dat dit alleen het kabeltje betrof. niet dus?
ok zal morgen de dealer in Alkmaar ff bellen. De auto wordt de eerste week van januari geleverd. Bedankt voor de tip.
bij zo´n aux op de voorkant verlies je nogal wat volume, ik ben een hardluisteraar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.