MDI kabel voor iPod

Stakie75

Senior Member
Hoi,
Ik heb vandaag mijn MDI kabel voor iPod binnen gekregen. Dankje Forumlid Hemi24.
Nu vroeg ik met het volgende af:

1) Wordt de iPod tijdens afspelen ook opgeladen?
2) Kun je de kabel in de MDI laten zitten en alleen de iPod eraf halen als je de auto parkeert, accu technisch, of moet je elke keer de kabel uit de MDI halen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Michel

Stakie75

Senior Member
Ik heb mijn iPod aangesloten nu, maar vind de geluidskwaliteit en super slecht bij sommige nummers. Ik heb al zitten spelen met de EQ, maar dat helpt niet bij alle nummers. Vooral de laatste 538 Hitzone's en Dance Smash zijn niet om aan het horen. Geluid vervormt aan alle kanten. Iemand tips? Ik heb een iPod Nano 4GB van de 3e generatie.

Stakie75

Senior Member
Ik koop alles via spotnet :laugh:

Rare is dat sommige CD's het goed doen en sommige niet. Vooral de eerder geboende hitzone/dance smash cd's zijn niet om aan te luisteren.
Zelfs heel zacht vervormt de muziek.
Heb de EQ van de iPod op neutraal staan, dan klinkt alles het "best".

Zojuist Hitzone ook getest door hem op te slaan op de harde schijf vd Columbus en nog apart via een SD kaart en dat geeft geen probleem.

SileX

Senior Member
@ Rallye - doelde er meer op dat als je een CD hebt als mp3, en elk nummer heeft een andere bitrate, dan kan je dit horen - wellicht door elk apparaat. De MDI kan gewoon alles aan !

@TS - vreemd, zeker omdat je dit ook getest hebt met je Columbus en dat het daar wel goed werkt. Terug naar de dealert ?

Bovenaan Onderaan