MDI kabels

Klaasje

Forumguru
Heeft iemand een adresje/site waar je MDI USB, Iphone, etc
kabels kan kopen, behalve bij de Skoda dealer ??

Of heeft iemand ergens al eens een kabel gekocht ??

Neptukker

Forumguru
Mijn ervaring is dat je voor kabeltjes op Ebay moet zoeken. Altijd prijs!
zoekopdracht suggesties: mdi, cable, skoda (volkswagen = meer kans), iphone

andrehj

Forumguru
Een MDI kabeltje naar USB kost bij de dealer volgens de prijslijst maar 20 euro terwijl ze op Ebay.de rond de 28 euro (exclusief verzendkosten) moeten kosten. Dus de keuze lijkt me makkelijk...

waar was dat dan? Ik heb vandaag 35 euro betaald voor alleen een iPod/iPhone kabel... Maar ja, heb ook niet meer nodig, en kan hem declareren, haha.
de dealer wist mij overigens te vertellen dat dezelfde iPod kabel voor de VW 50 euro kost. Maar ja, dan heb je 2 merken hè (Apple en VW)....

emdeegee

Nieuw lid
waar was dat dan? Ik heb vandaag 35 euro betaald voor alleen een iPod/iPhone kabel... Maar ja, heb ook niet meer nodig, en kan hem declareren, haha.
de dealer wist mij overigens te vertellen dat dezelfde iPod kabel voor de VW 50 euro kost. Maar ja, dan heb je 2 merken hè (Apple en VW)....

50 euro is onzin , de kabel voor de skoda,seat,audi,vw zijn allemaal hetzelfde art.nr 000 051 446 C

emdeegee

Nieuw lid
In de accesoire folder staan inderdaad de AZO nummers

Aansluitkabel MDI
(Mobile Device Interface)
(AZO 800 001 voor iPod/iPhone
AZO 800 002 voor USB
AZO 800 003 voor mini-USB

AZO 800 004 voor 3,5mm jack

Op het stickertje op het kabeltje staat 000 051 446 C , zal wel het magazijn nummer zijn, maar is hetzalfde kabeltje als op het plaatje in de folder

mdi.jpg

hemi24

Forumguru
...Goede band met de dealer is Simply Clever...

Volgens de prijslijst is de Ipod kabel momenteel 34,95...

Toen ik mijn kabel bestelde had de dealer nog niet eens de artikelnummers; gelukkig had ik die van de Oostenrijkse site kunnen halen en was bestelling ineens vrij gemakkelijk.
De prijs zal in bijna anderhalf jaar wel gestegen zijn met de hoeveelheid verkochte MDI's!!!

Mijn MDI, naar Ipod kabel, koste 30 Euro, en MDI naar USB ook.
Kon ze ook gewoon declareren.

De kabels zijn inderdaad identiek voor VW en Skoda.

gr. Eric

TGeu

Nieuw lid
Ik heb mijn MDI Kabel (naar USB) gekocht via Aliexpress.com voor € 5,32 incl. verzendkosten.
Werkt prima.

Stinger

Actief lid
Ik heb alle vier originele MDI kabels van Skoda (usb, micro-usb, mini-usb and Ipod) liggen te overnamen. Indien u interesse heeft.

Bovenaan Onderaan