MDI Kapot?

Chatslet

Forumguru
Even iets vreemds met de MDI, had wat mp3tjes op het schijfje dat ik normaal in de auto heb gezet. 7000 in een mapje, dat vond de Amundsen+ niet zo grappig, die heeft een half uur lang bestanden laden geroepen zonder iets af te spelen. Schijfje er af, mp3tjes verwijderd, schijfje terug in de auto en alles werkte weer. Bij aankomst op bestemming contact uit en klaar. Paar uurtjes later volgende rit, auto starten en ineens begon de Amundsen+ vanaf de SD Kaart muziek te spelen. Optie MDI was grijs als ik op media drukte en gaf de melding geen media actief. Lampje op het schijfje ging ook steeds even uit en het klonk als of het schijfje steeds uit en aan ging. Thuis gekomen schijfje aan de pc gehangen en gewoon werken. Dan maar eens met een USB stick proberen. Paar mp3tjes er op, kabeltje van de MDI gewisselt voor normaal USB kabeltje en daar de stick in. Weer was de optie MDI grijs en kreeg ik de melding geen medium actief. Is de MDI nu kapot? Of is dit gewoon een of ander vaag probleem dat met een reset oid is op te lossen?

Chatslet

Forumguru
En de MDI werkt weer. Oplossing: minpool van de accu halen en weer vast maken. Nu hopen dat het blijft werken.

Bovenaan Onderaan