MDI ondersteuning IPhone 6S

casdesain

Nieuw lid
Beste Leden,

In mijn Octavia II 2012 vandaag mijn nieuwe telefoon houder van brodit netjes ingebouwd op een kuda console.

Een origineel kabeltje van Apple aangesloten op de MDI->USB en netjes weg gewerkt.

Ik het testen;

De telefoon laad wel op.
Maar naar een paar seconde zegt de telefoon dit assesoire word niet ondersteunt

En mijn Columbus navigatie zegt geen media.

Ik hoop dat jullie hier mee kunnen helpen.

Groetjes Cas

peterhuppertz

Forumguru
Wacht. Op de USB (in de armsteun) of op de MDI (in het dashboardkastje)?

Als het de laatste optie is: voor welk automerk was dat kabeltje? Ik heb hier een MDI-kabeltje voor een ander VAG-merk (ik denk een Audi), en daarmee krijg ik mijn ipod niet aan de pruttel. Laden werkt, spelen werkt ook, maar de auto heeft werkelijk geen idee welke track er speelt, ik krijg de muziekbibliotheek niet te zien, en de bediening op het stuur om naar de volgende of vorige track te gaan is net een fruitautomaat.

EdK

Forumguru
Tsja weer zo'n rotte appel in de schaal....
Alle kabeltjes motten natuurlijk wel goedgekeurd zijn door appel, en dan nog....
Dus word een USB stikkie met muziek maken op je PC en die lekker afspelen....

peterhuppertz

Forumguru
Ik zou... wacht, nee, ik BEN gegaan voor de optie "muziek op een SDHC-kaartje".

Bijkomend voordeel is dat ik ervaren heb dat, waar de geluidskwaliteit van de MDI interface te wensen overlaat, de weergave van de MP3-320 files die ik op het SDHC-kaartje heb gezet, met de Columbus in mijn Elegance (met 8 speakers) verrassend goed is.

Het MDI-kabeltje blijft in mijn dashboardkastje liggen, maar uitsluitend om de ipod op te laden.

Bovenaan Onderaan