pagina 13-14:Wie heeft er een MDI en waar wordt deze in de auto geplaatst ?
Inbouwen? Is toch gewoon een kwestie van erin-steken-en-klaar! ?
Alsof je een stekker in een contact steekt?
Maar .. wat is goedkoop en waar heb je die gehaald?
Ik zit er over te denken om een MDI-USB te nemen. Maar dan moet er wel een USB-stick op kunnen (dus USB-uiteinde moet vrouwtje zijn, dan kan de mannetjes USB-stick erin..)
Ik zie op die site (hij blijft hoofdzakelijk Tjechisch, ook al kies je voor Engels..) dit produkt: Propojovací kabel MDI - USB
Kost 17,60 euro en heeft een vrouwtje USB stekker. Geschikt om er een usb-stick in te steken dus.
Thanx!
Ik ga 'm bestellen zodra ik de auto heb besteld.
Alternatief:
(Uitvoerige uitleg)
Hmm, ben bang dat ik tochook iets meer dan alléén het MDI-USB kabeltje moet bestellen.
Als ik de nieuwe prijslijst nog eens goed bekijk, ben ik bang dat de MDI-aansluiting in het dashboardkastje per 1 juni 2009 gewoon niet aanwezig is. Op die prijslijst kan je nml voor 170 euro een MDI aansluiting (excl. kabel) los bestellen.
Ik had er niet zo op gelet, in eerdere prijslijsten (1 jan 2009 én 1 mei 2009) was dat niet apart te bestellen en zat het gewoon standaard in de wagen (dat het er standaard in zit is mijn eigen conclusie).
Auto is door de leasemij al besteld en ik heb geen zin om daar nu nog allemaal moeite voor te doen; ik bouw het later evt. zelf wel in.
Is er iemand die daar meer duidelijkheid over heeft? Die weet wat dat onderdeel op de prijslijst van 170,- precies inhoud? En of ik toch enkel een MDI-USB kabel hoef te kopen om een USB-stick aan te kunnen sluiten, óf dat ik idd die hele MDI-aansluiting nog moet inbouwen?
Hmpfr, dat gedoe met elke keer andere prijslijsten en vooral zaken dan weer wél, dan weer niet standaard in de auto hebben.. Bah.. :biggthumpdown:
Ik voeg mijn vraag maar even op dit topic erbij.
Ik ben al een tijdje op zoek naar een USB stopcontact inbouw.
Wat ik wil doen is een blind frontplaatje van een schakelaarplek benutten voor een USB aansluiting !
Zodat ik mijn USB stick met MP3 file's kan inpluggen op dashboard.
Moet dan nog wel een snoertje eraan maken met een stekker zodat deze in de usb plug van mijn JVC NX-7000 aangesloten kan worden !
Heb al aardig wat lopen google'n maar kan niets vinden helaas
wie kan me hier toevallig wel mee helpen, zodat ik wat kan bestellen !!
Haha, ik had jouw reactie even gemist en had dit gevonden:Wellicht zoiets ?