Me ook ff voorstellen

vw125

Forumguru
Hallo ik ben sinds enkele weken ook skoda eigenaar geworden nadat ik men polo 6n2 Gti verkocht heb, ik wou terug een wagen van de VAG groep en daarom heb ik maar voor de nieuwe skoda octavia gekozen omdat die kwa prijs kwaliteit als beste uit de bus kwam.
Ik heb gekozen voor de Elegance versie in full option enkel zonder navigatie. Volgende dindag gaat die bij de carrosserie binnen om de bagetten en de bumpers te laten meespuiten in kleur van de wagen en een weekje erachter wordt die verlaagd.In de loop van het jaar komen er dan ook nog andere velgen op in 18".
Dat was het wat men skoda betreft.

Hier enkele pics van men skoda

Grtz vw125

vw125

Forumguru
Ik had een flesje wijn in men hand, had het gekregen met de aankoop van de wagen /forum/images/graemlins/laugh.gif
Niets om je zorgen over te maken. /forum/images/graemlins/wink.gif

Grtz vw125

Karstieman

Forumguru
Mijn auto gaat van buiten precies hetzelfde uitzien. Nu ik je foto's zo zie heb ik helemaal geen spijt van mijn keuze /forum/images/graemlins/smile.gif

is deze trouwens niet al verlaagd ?

vw125

Forumguru
@ Karstieman; De wagen is nog niet verlaagd, er zit wel een sportophanging op omdat die nu op die 17" wielen staat maar dat is maar 1,5 cm dat die lager ligt.
Ik ga hem vooraan nog 4 en achteraan 5cm laten zakken, zodat ik zeker geen problemen kan hebben met men carter.

Grtz vw125

Dutch4x4

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat:</font><hr />
Ik ga hem vooraan nog 4 en achteraan 5cm laten zakken, zodat ik zeker geen problemen kan hebben met men carter.

[/ QUOTE ]

ZODAT? /forum/images/graemlins/confused.gif

Met 4 cm heb je met menig Hollands verkeersdrempeltje al een probleem, tenzij je er stapvoets overheen rijdt. En die slecht onderhouden Belgische wegen met al hun putten en gaten zijn toch niet veel beter?

Gaat 't er trouwens niet vreemd uitzien, de achterkant lager dan de voorkant?

vw125

Forumguru
@Dutch4x4; Het is me opgevallen dat die achteraan standaard hoger staat dan vanvoor.
We zien wel hoe we het gaan oplossen als de verlagingskit erop zit /forum/images/graemlins/wink.gif
Hij zal zeker achteraan ni lager komen te liggen als vooraan want dit is inderdaad een vreemd zicht zoals je al zei.

Grtz vw125

vw125

Forumguru
Ben vandaag de skoda gaan halen bij de carrosjee en vind het wel geslaagd moet ik zeggen.
Hier enkele pics

Verlaging is ook besteld dus nog ff wachten en hij gaat een beetje lager

Grtz vw125

blackczech

Actief lid
En hoe staat hij er tegenwoordig bij ??
crazy.gif

Bovenaan Onderaan