Meer details over Dynamic-pakket

Falcon

Donateur
In mijn O2 pre-facelift model was er sportpakket optie. Dit pakket zorgde ervoor dat je RS-sportstoelen, klein leerpakket en 3-spaakssportstuur ingebouwd kreeg.

Ik vroeg mij af of het Sport pakket van de gefacelifte O2 ook de RS-stoelen betreft? Iemand die dit weet?

Falcon

Donateur
Dit was mij niet volledig duidelijk toen ik deze optie las. Bedankt Roel!

Ben mij alvast weer aan het orienteren voor mij nieuwe bolide... einde dit jaar/volgend jaar pas daadwerkelijk bestellen, maar goed het voorspel kan mij maar niet vroeg genoeg beginnen..

Hoe zit het trouwens met het sportonderstel van deze optie, krijg je dan ook andere veren? Of heb je net zohard de hulpveren nodig?

Kweenie,

Dynamic is sportonderstel i.c.m verlaging, sportstoelen.

Huppelveren beslis ik later, ook omdat ik een afneemsjaak heb en niet weet hoe dit gaat.

Luke

Forumguru
Gaat het hier over het Dynamic silver interieur pakket?

Dat het de betere sportzetels vooraan zijn met lendensteun en lade onder de passagierszetel weet ik, maar zijn er verder nog veranderingen t.o.v. het gewone ambiente interieur? Eventuele andere kleur/print van de inlegstukken op het dashboard??

Falcon

Donateur
Ja ik denk het wel.

Er zit een 3-spaaks stuur in volgens mij.. en klein leerpakket. Ook is er een speciale interieur. Alleen de inleg van het dashboard is volgens mij niet meer speciaal. Dit was wel zo bij de pre-facelift. Zoals ik het nu heb in mijn auto.

Zit ik trouwens goed, dat het Executive Pakket niet samen met het Dynamic pakket besteld kan worden? Dit ivm waarschijnlijk de elek. stoelen die niet in RS variant beschikbaar zijn.

Falcon

Donateur
Jammer.. dan maar eens kijken wat het scheelt om klein leerpakket, 3-spaaks sportstuur te bestellen + executive pakket.

De stoelen ga ik denk ik niet missen. Deze sportstoelen zitten in de pre-facelift verre van optimaal.

Maar ja wel jammer van het interieur, want dat spreekt mij wel weer aan.. keuzes keuzes.

Ook leuk om zo keuzes te maken :)

Luke

Forumguru
Heeft er iemand op 't forum misschien een greenline of ambiente met het dynamic silver interieur en zo ja; kan je misschien wat foto's posten van de verschillen met het 'gewone' interieur, aub?
great thanx! :baby012:

hemi24

Forumguru
Dynamic Silver:
innenL.jpg

Luke

Forumguru
Dank je Hemi!

Conclusie; enkel de zetels en het stuur zijn anders (pas op, op de onderste foto gaat het wel om een DSG-bak met schakellepels achter 't stuur). Inzetstukken blijven zilvergrijs en deurbekleding lijkt me ook nog dezelfde..

Falcon

Donateur
Klopt.. Kleinleerpakket zit trouwens vanaf standaard Ambition

Trouwens even goed om te weten is dat dit pakket niet te combineren valt met Executive Pakket.

En volgens mij was het niet mogelijk om het Dynamic pakket te bestellen op de Business Line Modellen.

Ik vind het een bijzonder goedkoop en ondergewaardeerd pakket.

hemi24

Forumguru
Volgens overzicht (pdf) in de eerder geplaatste link is het kleinleerpakket pas vanaf Elegance standaard...

Luke

Forumguru
:)

BTW dynamic silver gaat blijkbaar wel icm greenline en 15"-velgen. Verlaagd onderstel hoort bij de aerodynamische aanpassingen van de GL.
Als ik de PDF bekijk waarvan de link hieronder ergens is gepost, stel ik vast dat het optiebeleid in Nederland toch net iets anders is. Getuige de bandencontrole... Staat er hier niet standaard op (60euro).

Bovenaan Onderaan