Meer info over modeljaar 2012

Hetzer

Forumguru
Komt dus ook een Green Tech versie van de 1.2 TSI, ben benieuwt wat voor label deze gaat krijgen in de Fabia

Fabia

† In Memoriam
Ik dacht dat de 1.2 12V er uit ging: Greentec will also be available for the Fabia with the three-cylinder 1.2 12V HTP/51 kW engine.

Michel

Forumguru
Laat Skoda het dan als optie aanbieden. Dan hoeven degenen die geen LED verlichting op zijn/haar auto willen hebben niet verplicht die feestverlichting te nemen. Ik ben allesbehalve een fan van die LED-mode.

TL@

Forumguru
Momenteel is het enkel een optie op de Scout, niet op de andere versies. De RS had het al.

Dus nog steeds geen O2's met LED's

TL@

Forumguru
Ik vind ze wel leuk, maar niet leuk genoeg om ervoor bij te betalen :laugh:

Dit is net zo'n discussie als toen de knipperlichten in de spiegels voor het eerst gemonteerd werden. Daar zegt niemand nog wat van, binnen een paar jaar zegt niemand nog wat van die LED's.

sitechris

Donateur
ik vond LED's tijdje terug ook niks, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik ze nu wel erg gaaf vind. Niets veranderlijker dan de mens ;)

TL@

Forumguru
Zou de O2 nu ook dezelfde DSG-pook krijgen als in de VW's. Dus niet meer dat groot geval maar een kleinere?

Dit is de oude:
oct_7dsg_s.jpg

Dit de versie van de nieuwe Jetta:
2011-Volkswagen-Jetta-View-c.jpg

kcj

Actief lid
Zijn die Led's niet noodzakelijk ivm de (toekomstige, Europees verplichte) dagrij-verlichting ?
Die Led's gaan veel langer mee dan gloeilampen en ze zijn ook zuiniger in verbruik.
Kwestie van de normen te halen...alle beetjes helpen. :)

Koen

NMO

Nieuw lid
Heeft iemand al een overzicht gezien van wat er voor Nederland gaat wijzigen voor de skoda superb in model jaar 2012?

NMO

Nieuw lid
Op de pon website auto in bedrijf staan nu de skoda prijslijsten voor de business uitvoering.

Bovenaan Onderaan