meer opties inschakelen met maxi dot

hoe kan ik meer opties krijgen met maxidot? ik heb een vw caddy gezien met maxidot en als je zag wat z'n busje voor instellingen kon doen das niet normaal dat moet toch met een fabia ook lukken?

ik bedoel dat de aantal functies met maxidot standaard beperkt is, dat er in een vw caddy (wat een simpel) busje is veel meer functies in het menu zitten. hoe is dit uit te breiden door een code in voeren of iets dergelijks ?

MarcoO2

Forumguru
Zo simpel is een Caddy ook niet meer... vergeet niet dat Maxidott "alleen een schermpje" is, en dat hetgeen ermee in te stellen is, afhankelijk is van het merk, het type en de uitvoering van de auto waar je mee rijdt. OM bepaalde functies mogelijk te maken is er meer nodig dan alleen een optie in Maxidott.

Noord26

Forumguru
MaxiDOT geeft direct toegang tot een aantal zaken van het VAGCOM systeem van de auto. Je kunt nog veel meer instellen via dit VAGCOM systeem.

Wat mis je of zou je willen aanpassen dan?

nou als voorbeeld had ik gezien dat de caddy opties voor de vergrendeling van de deuren in te stellen zijn via maxidot dit is dus niet in mijn fabia

Ronnie

Forumguru
Ik denk dat het afhankelijk is van het type module welk er ingebouwd is; Deste luxer de bestelde uitvoering, deste uitgebreider de module.
Is bij ieder merk zo, dus ook bij de VAG-groep. Je kunt middels een laptop met VCDS/VAG-com een paar dingen aanpassen in de basismodules maar dan houdt het ook op.

Noord26

Forumguru
Dat is in te stellen via VAGCOM, even de dealer bellen of ze het aan willen passen.

Mijn dealer zegt als opties:
Deuren automatisch sluiten bij bepaalde snelheid.
Deuren dicht na 30s wanneer voertuig verlaten en niet afgesloten.
Alleen bestuurderdeur open bij indrukken AB, bij 2e keer alle deuren open.

Bovenaan Onderaan