Meerhoutenaar vind auto zo terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

JeSko

Forumguru
Vandaag ging dit bericht rond, een man laat zijn auto aan het Kerkplein te Meerhout een nachtje staan, gaat hem de volgende dag ophalen en vind hem zo terug.

IMG-20200908-WA0007.jpg IMG-20200908-WA0006.jpg IMG-20200908-WA0005.jpg IMG-20200908-WA0004.jpg

Tof, zulk krapuul.

JeSko

Forumguru
@Okki

Nu heb ik nog nooit zo op een auto getrapt, of met iets gegooid, maar ik zou het dus niet weten of je hiervoor veel moet doen of net niet, schade is inderdaad best groot.

Cordoba

Forumguru
Ik heb eerlijk gezegd wat twijfels over het verhaal: het voorscherm is achter het voorwiel flink naar binnen gedrukt, maar ook bij de voorbumper/koplamp zie je dat de boel naar binnen is verplaatst, maar aan het voorwiel zie je niets, terwijl dat ook naar binnengedrukt zou moeten zijn, of toch minstens geschaafd als je de schade er omheen bekijkt. Het lijkt er bijna op alsof na het ontstaan van de schade een ander wiel (of geheel andere set) is gemonteerd. Bij nogmaals kijken lijkt het ook of er in elk geval minstens 1 punt van de koplamp bevestiging beschadigd is (de naad tussen koplamp en het plaatwerk er omheen, lijkt niet overal dezelfde breedte te hebben).

JeSko

Forumguru
@Cordoba

Geen idee eerlijk gezegd, zo ver gaat mijn schade/carrosserie kennis niet, zag dit passeren op het net en stond te boek als mogelijk vandalisme. Vind het trouwens echt van de zotte dat iemand dit zou doen? Maargoed...

Okki

Donateur
Het is wel heel frappant dat de deur en motorkap zo op het oog geen schade hebben....

Ik vermoed toch steenmarters...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan