Meet & Greet

MarZ_E

Senior Member
Ik volg dit forum intussen al een tijdje, maar aanstaande woensdag is het dan zover, dan komt wordt mijn eerste Skoda geleverd :D. Ik heb intussen al wat auto's versleten, waarvan alleen de eerste van mijzelf was, de rest waren/zijn leaseauto's.

mijn geschiedenis:
- Toyota Carolla 1.6 GTSI (uit 1994 :dankje: 14 jaar oud, 120K op de teller toen ik hem kocht en na twee jaar en 295K op de teller weggedaan i.v.m. mijn eerste leaseauto. €2000,- in aanschaf en € 800 in onderhoud:dankje:. Heerlijke auto!!)
- Peugeot 206 1.4 HDI (als poolauto, verschrikkelijk trage auto met verschrikkelijke remmen:mad:)
- VW Polo 1.4 TDI Trendline (Het was crisis, dus gold er een bestelstop, dus dan deze maar. Afgeschreven omdat iemand me over het hoofd zag op de snelweg. Ik was de achterste in een stilstaande file en meneer zocht een andere radiozender...:mad:)
- Seat Ibiza ST 1.2 TSI DSG Sport (2011, mijn eerste echt nieuwe auto, hele fijne auto hoop, maar na 3 jaar einde contract dus weer ingeleverd.)
- VW Golf 7 1.6 TDI Comfortline (tijdelijke voorloper tot woensdag dus...)

Omdat ik sinds het bestellen van de Seat een nieuwe werkgever heb, met een hoger leasebudget en intussen twee kleine koters, moest het een grotere auto worden. Al vrij snel ging het tussen een VW Golf 7 Variant, Seat Leon ST en een Skoda Octavia Combi omdat ik blijkbaar iets heb met VAG auto's. De Seat Leon viel eigenlijk erg tegen. hij voelde niet veel groter aan en dat dashboard, dat dashboard... De Golf zou al snel erg duur worden als ik die een beetje aan wilde kleden.
De Octavia heeft me aangenaam verrast in looks, kwaliteit en rijdbeleving, maar daarover straks meer in het mijn auto forum...

Bij deze dus Greetz!!

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan