meeting open dag team car audio jansen 16 sept

Gieliovd

Forumguru
het is een all cas meeting

dus ook voor skoda rijders
ik ga zelf veel naar meetings toe met de skoda
krijg altijd leuke opmerkingen mensen verwachten bijna niet dat je een skoda kunt pimpen

Interpunctie en spelling graag :530:

Ziet er leuk uit, lijkt me best een leuke meeting! Maar Hoogeveen... dat is als ik het zo grof inschat 200 km rijden voor mij.... Dat drukt de pret toch wel een beetje.

Leuke berichten dat je 181.000 km op je Skoda hebt staan!

Beetje jammer van die ad dat ze geen mooie Fabia of Octavia hebben gepimpt... Heeft de TS nog een paar foto's van zijn gepimpte O?

Interpunctie en spelling graag :530:

Ziet er leuk uit, lijkt me best een leuke meeting! Maar Hoogeveen... dat is als ik het zo grof inschat 200 km rijden voor mij.... Dat drukt de pret toch wel een beetje.

Leuke berichten dat je 181.000 km op je Skoda hebt staan!

Beetje jammer van die ad dat ze geen mooie Fabia of Octavia hebben gepimpt... Heeft de TS nog een paar foto's van zijn gepimpte O?

het is een octavia combi uit 2004
heb foto's geplaats van mijn auto

Even een kleine update.

- Race truck aan wezig
- Diverse spellen, Uitlaat hangen, sub woofer vast houden, auto Slaan. (Kleine bedrag gevraagd worden)

Nog niet helemaal zeker is.
- Printjob waar je op poster formaat je auto op de foto kan zetten.
- 4x4 demonstratie

Inschrijven van DB-drag & Show and Shine kan tot 12.00

Exciter

Administrator
Is het nou een onafhankelijke meeting, of is het, zoals de poster zegt, een OPEN DAG bij EEN VERKOOPER?
Alles lijkt namenlijk op het tweede...

Totdat ik hier over uitsluitsel heb, zijn de berichten hierboven geschorst.

Exciter

Administrator
Oh ja? car audio jansen lijkt mij meer een jong dynamisch bedrijf met een shop van 180 m2 met Car-Audio , Styling , Velgen , Auto-electronica , Auto-Alarmen en Mobiele Telefonie.

op de poster stond ook van alles over aanbiedingen en kortingen...

Sluipreclame lusten we hier niet, ok?

Je kan HIER kijken, wat hier wel kan...

We zijn hier WEL onafhankelijk en alle hosting, software, update's en goodies kosten ons geld. Daar zoeken wij altijd sponsors voor.

Voor wat hoort wat, vriend...

met vriendelijke groet, Exciter

Bovenaan Onderaan