Melding lege ruitensproeier op maxidot?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag viel mij op dat ik geen melding kreeg van een leeg ruitensproeier reservoir op het maxidot display.. klopt dit?

Er staat wel zoiets in het boekje, dat het afhankelijk is van de uitvoering.. maar wat heb je dan aan het maxidot display behalve weergave van de (gemiddelde) snelheden en benzineverbuik?

Betekent dat ook dat ik ook geen melding krijg van een defect lampje?

Fabia

† In Memoriam
Zou best kunnen. In mijn vorige Fabia, Elegance uitvoering, had ik beide en dat was best handig. Nu sta ik wel eens met een lege ruitensproeierreservoir. Het zal wel van de uitvoering afhangen. Maar wel raar je zou toch verwachten dat met een Maxidot je wel een melding zou krijgen.

joergarms

Senior Member
Ik had ook het idee dat ik met de maxidot een kapotte lamp melding zou krijgen, das helaas niet het geval.
Ik weet niet of zoiets nog achteraf te realiseren is, want dat zijn best handige dingetjes.

Mark

Banned
Vandaag viel mij op dat ik geen melding kreeg van een leeg ruitensproeier reservoir op het maxidot display.. klopt dit?
Betekent dat ook dat ik ook geen melding krijg van een defect lampje?

Dit word enkel weergeven (ruitensproeiers en defect lampje), zowel in het klasieke als het maxi-dot dashboard, bij het topmoddel (bij ons in België is dit de Elegance).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan