mensen die interesse hebben in v8 software en poi's benelux

EdK

Forumguru
Denk dat mbt de POI''s dat het gewoon een legaal iets is en mogen die ook op onze navi''s hebben volgens de nederlandse wet
In frankrijk en wat andere landen mag je die poi''s niet meer hebben op de navi maar dat is verder op eigen risico

V8 zul je even verder moeten uitzoeken wat hier mee bedoeld wordt kaartmateriaal of firmware, laatste is gewoon legaal
eerste ligt er aan hoe verkregen

lucbis

Lid
Ik heb de software van de skoda dealer en mag daar voor eigen gebruik een kopie van maken
Zolang ik nergens geld voor vraag is dit naar mijn idee volkomen legaal, het is niet zo als op marktplaats toch......

EdK

Forumguru
correct Nikon eye !
en sterker nog gaat hier zelfs alleen over de benelux poi''s
En POI''s zie ik als een verkapte reclame van degene die in dat bestand staan

Canon-Eye

Forumguru
;)
[OFFTOPIC]
Heb - na een aantal jaren ExaktaVarex - zo'n 30 jaar vrij fanatiek met Nikkormat en Nikon-F3 gefotografeerd, tot ik digitaal ging. Canon had (toen in elk geval) de betere sensor met minder ruis.
Vandaag de dag werken mijn (schoon)zonen en (schoon)dochters allemaal met vette Nikons. Heb m'n analoge Nikonspullen inmiddels aan de oudste gedoneerd, die er voor de aardigheid af en toe zelfs nog een filmpje in doet!
Zelf ben ik buitengewoon blij met en tevreden over m'n 7D en een rijtje mooi glaswerk van 10 t/m 400mm...
[/OFFTOPIC]

Tallguy

Forumguru
"... Voor eigen gebruik een kopie..." en dat is niet het geval als je het aan anderen gaat uitdelen. Naar mijn mening is dat ook zeker niet fatsoenlijk richting je dealer die je in vertrouwen de software heeft gegeven terwijl zoveel anderen ervoor moeten betalen. Dus om van die software kopieën van te maken en 'uit te delen' is tegen onze forumregels.
POI's en firmware is wel toegestaan.

Wat je uiteindelijk doet moet je zelf weten, maar via/op ons forum mag je het 1e dus niet (zie forumregels)

Bovenaan Onderaan