Met de RS combi naar Munchen ...en terug

JinxRS

Lid
Beste mede-skodafielen

Dit pinksterweek-end ben ik even voor de fun met de "family" naar munchen op en neer gereden. En ik kan alleen maar zeggen dat de RS het Wundebahr gedaan heeft. De hele santekraam paste makkelijk in de auto En het is echt een lekkere bak om langere afstanden in te rijden, zeker op de autobahn ! Bij de 180 km/h heb je nog genoeg "over" om even een sprintje te maken, en bergje op of af maakt geen verschil. GEWELDIG.

Natuurlijk even gepiekt maar doorgaands toch ergens tussen de 160 en de 180 gereden (daar waar dat mag natuurlijk) :-)

En met de 100 octaan benzine in Duitsland wordt het verhaal er alleen maar beter op. Die auto wil dan gewoon vooruit !. Overigens heb ik maar 1 andere RS gezien tijdens dit week-end. En dat is toch wel leuk in het land waar de porsches, merc's en BMW's gemeengoed zijn. (wie is er nou exclusief ??) :-)

De RS rijdt echt alsof er rails ligt op de autobahn en die 1800 km heb ik dan ook makkelijk gereden. ik zie er dan ook niet tegenop om over een paar weken naar Italie te rijden.

Rij met de mijne binnenkort naar St-Tropez...
Van exclusief gesproken...ben er bijna zeker van dat ik daar de enige Octi-rijder zal zijn :-)

Bovenaan Onderaan