Met de RS naar Dusseldorf ( A52 )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ralph

Lid
Ik moet voor zaken naar Italie dit weekend en ga dus zo vertrekken!
Heb besloten te gaan vliegen vanaf Dusseldorf. Dit houdt dus in dat ik mijn RS straks ff lekker de sporen ga geven!! :winkie:

Staan er flitsers oid op de A52? en mag je daar wel zo hard?
Kunnen jullie wat meer info geven?!

Gr

Ralph

Spaced

Senior Member
Algeme tip in Duitsland: Als er een maximum geldt (130km/h) houd je er aan. Staat er er een bord einde max, kan je weer planken. Even uit mn hoofd kan je tot Autobahnkreuz Oberhausen voluit gaan en staan er flisters.

errr, ik ben er automatisch vanuit gegaan dat je bij Arnhem de grens over gaat. Waar loopt de 52? Arnhem ga je de 3 op, daar kan je zeker op zondag gegarandeerd knallen.

EdK

Forumguru
zodra je borden met een max snelheid langs de weg staan dan kun je je daar maar beter aan houden !
Doen de duitsers in algemeen ook hoor ( ook de plankgassers )
Maar één voordeel heb je wel de bekeuringen liggen wel een stuk lager dan in nederland mbt snelheid !

Spaced

Senior Member
Sterker nog, vaak gaan duitsers ineens in de ankers als ze een bord 130km/h zien. Moet je wel even alert op zijn als je met 170+ aan komt zetten.

Het laatste stuk van de A52 moet je afslaan naar de A44 D'Dorf Airport.
Dit is het laatste stuk autobaan naar het vliegveld.
Deze autobaan bestaat uit 3 tunnels, rij hier echt 80 in de tunnel......

Na de laatste tunnel gaat de weg een beetje naar beneden en moet je onder een viaduct door...
Bij dat viaduct staat een permanente flitskast (die flitst van voor) en je wordt er voor gewaarschuwd met borden naast de weg.
KIJK DAAR UIT!!!!!!!! (spreek uit ervaring) (ben part-time taxichauffeur en ik kom daar heel veel)...

sitechris

Donateur
idd, in de regio Dusseldorf controleren ze sowieso vrij frequent. Dus enige terughoudendheid daar geboden ;). En verder is de route via de A3 wel prettig, want Oberhausen - grens is toch lekker stuk om even je RS uit te laten.

ps....verwacht wel post in topsnelheidstopic ;)

Wasmachineman

Forumguru
Ik moet voor zaken naar Italie dit weekend en ga dus zo vertrekken!
Heb besloten te gaan vliegen vanaf Dusseldorf. Dit houdt dus in dat ik mijn RS straks ff lekker de sporen ga geven!! :winkie:

Staan er flitsers oid op de A52? en mag je daar wel zo hard?
Kunnen jullie wat meer info geven?!

Gr

Ralph

Volgens mij is Ralph al een tijdje weggevlogen!

Tallguy

Forumguru
[MODERATORBREAK]Topic gesloten. De vraag heeft ook niks te maken met de techniek van de O2, of wat dan ook wat Skoda gerelateerd is.
Dit was meer een vraag die thuis hoort in het stamcafe, maar niet hier.[/MODERATORBREAK]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan