Metal Grey dit jaar niet meer leverbaar.

Skodacap

Nieuw lid
Net gebeld door de dealer is de kleur niet meer leverbaar dit jaar. dan maar een andere kleur helaas omdat de auto dit jaar moet worden geregistreerd.:cry::cry::banghead:

Oogje

Senior Member
Van dat laatste heb ik geen last (ben ook gebeld, zoals ik in het levertijden topic al gemeld had), want de 2.0 TDI is volgend jaar ook 20%.

fabialous

Senior Member
Baaalen zeg!!!:banghead:

Ben ik blij dat ik alsnog voor Platin Grey gekozen heb!
Had als eerste keus genomen anthraciet , niet meer leverbaar voor de Fabia ,toen als tweede keus Metal Grey ,zou pas leverbaar zijn in wk 47 voor de Fabia !!!:nono:

Maik

Actief lid
Hmmmm. Ik zou mijn auto 5e week van 2014 moeten hebben... Gevalletje wel / niet...

Majefloti

Forumguru
Helaas weer een typische gevalletje van Skoda. Hup een prachtige kleur eruit halen en vervolgens een alternatieve kleur een half jaar later productief maken. Die Tsjechen zitten duidelijk nog niet op het Nederlandse voorereidende plannivo, laat staan tijdige inkoop en om nog maar te zwijgen over het produktietempo. Wordt tijd dat er hier weer produktiebedrijven opgestart worden.

Maik

Actief lid
5e week van 2014? wanneer heb je hem besteld dan?
Afgelopen week, maar mijn lease contract loopt 5e week van 2014 af.... Dus mocht hij eerder binnenkomen, blijft hij toch bij de dealer op het terrein staan....

RoelF

Forumguru
Herkenbaar. Ik wilde ook op tijd zijn (alleen dit jaar nog 20%) en dat is gelukt. Staat de auto straks nog 8 weken bij de dealer te wachten... :)

peterbaarlo

Senior Member
ik had ook een metal grey in bestelling staan, werd gebeld door de dealer dat metal gray vertraging ging krijgen, heb de kleur nu veranderd naar zwart omdat metal grey dit jaar niet meer geleverd kon worden (essentieel voor 14% bijtelling).
auto staat nu in de planning voor uitlevering week 48-49

SNARFB

Senior Member
M'n dealer belde me vandaag ook met de mededeling dat de Metal Grey nog ff niet leverbaar is. Echter, hij had het over productie in april. Klopt dus niet! Krijg nu het gevoel dat hij me wil dwingen om een andere kleur te kiezen zodat hij dit jaar nog kan leveren. Zelf heb ik m'n zinnen gezet op Metal Grey en wil wel wachten tot feb. begin maart. Bij het tekenen van de overeenkomst was er sprake van productie in week 46 van de kleur Metal Grey.
Hij kan me toch niet dwingen een andere kleur te kiezen?

CDK

Forumguru
als je zelf zoveel geduld hebt lekker wachten!! ze kunnen je niets verplichten hoor!!

Bovenaan Onderaan