Mezelf eens voorstellen.

CRG 40

Lid
CRG 40 Nieuw lid
Beste Skoda liefhebbers,
Ik ben nieuw op dit forum en wil me even kort voorstellen.
Ikzelf kom uit België West Vlaanderen, 40jaar oud of jong zoals je het bekijkt en vind dit een interessant forum.
Ikzelf heb mij een RS245 besteld Steel Grey DSG combi versie.

Alleen heb ik een klein vraagje daarover. Kan het zijn dat die RS245 niet zo een speciaal DSG geluid maakt bij het opschakelen zoals de 230PK versie, de zogenaamde DSG farts? Als je bestaande filmpjes bekijkt van de 230pk DSG versie hoor je duidelijk de plof bij het opschakelen, bij de RS245 hoor ik dit duidelijk minder of niet.

Laatst bewerkt:

Rosinfield

† In Memoriam
Welkom! Die RS-en gaan in Belgie als warme broodjes over de toonbank. Wat de DSG farts betreft, die ken ik niet. Gelukkig gedraagt mijn DSG zich uiterst beschaafd ;)

CRG 40

Lid
@Japanese Power , Dank u. Hij wordt normaal geleverd in de maand Januari. 0006RDNPLNHI6C6T-C122-F4.jpg

Veronderstel dat hij er zo zou moeten uit zien!! :)

Alleen heb ik de ramen 66% verduisterd kweet niet hoe dit zal zijn tegen over deze versie?

CRG 40

Lid
@leon-cupra , Inderdaad in Pittem!! Is bestelt eind september en een correcte service en uitleg verkregen!! blijkbaar wonen wij dicht bij elkaar zo te lezen ;)

B.Stuurder

Forumguru
Welkom, goede keuze! Eventueel zijn "farts" softwarematig "in te stellen". Ik heb echter begrepen dat het uitlaatsysteem een beter geluid geeft op de 245 dan op de 230.

Bovenaan Onderaan