Ben Dirk Depla uit het belgische Lokeren (ts. Gent & Antwaarpen)en ben als een blok gevallen voor de eerlijke prijs en de snoet van de Octavia I tradition. Vindt hem trouwens een voornaam uiterlijk hebben en heb meteen in october een combi 1.6 MPI, black magic pearl met verduisterde ramen achteraan, armsteun,parkeerhulp,en mistlichten besteld.Kreeg er gratis Climatronic airco, inklapbare sleutel met afstandsbediening en derde hoofdsteun achteraan bij! Oh ja, de black magic afwerking was ook gratis.En er was ook nog een ecobonus van 750 € voor de ouwe Swift van mijn eega, die nu verder mag rondtouren met mijn ouwe Mégane I.
En ik moet eerlijk bekennen dat jullie positieve noten op deze site mij ook over de streep getrokken hebben om een Skoda aan te schaffen!
Volgens de garage is ie gepland voor fabricage in week 51 en krijg ik hem zeker voor 15/1/07.
Ik hoop het maar, want mijn brochure is kompleet stukgebladerd...
Ik laat hem vast zien vanals ie d'er is!
En ik moet eerlijk bekennen dat jullie positieve noten op deze site mij ook over de streep getrokken hebben om een Skoda aan te schaffen!
Volgens de garage is ie gepland voor fabricage in week 51 en krijg ik hem zeker voor 15/1/07.
Ik hoop het maar, want mijn brochure is kompleet stukgebladerd...
Ik laat hem vast zien vanals ie d'er is!