Mfd vs Mfd+

Weet iemand het verschil tussen deze 2 displays?
Want ik wou de GPS beknopt laten werken ( pijlen en afstand) op het display van mijn pas aangekochte Zenec radio.
Ze spreken hier dus van MFD en MFD+... Ik ben zeker dat ik MFD want dat was in de tijd een optie.

Wie kan mij hieruit helpen...

Mvg

Gerrit

Zwapp

Forumguru
Aangezien de TS de optie heeft genomen van de mfd zal het een maxidot zijn... de minidot is geen optie...

Dus eigenlijk moet ik gewoon via vcds laten instellen dat er een navigatie in zit en dan zou het moeten werken?
Ben benieuwd....

ertromp

Forumguru
De Zenec moet je echt aanmelden met VCDS want dan heb je volledige functionaliteit. @EdK kan je er alles over vertellen die heeft ook de Zenec en volgens mij het e.e.a. zichtbaar in zijn MFD

EdK

Forumguru
Ja om de zenec in maxidot zijn pijlen te laten projecteren zal je de zenec met VCDS moeten aanmelden en dan het stukje navigatie.
Uit me hoofd weet ik alleen niet meer precies welk veld het in VCDS was.
Een opmerking zorg dat je je Zenec geheel hebt geupdate dus ook de aangeboden software die op de Zenec site staat dus niet de site waar je op komt met je USB stick mbt kaartmateriaal.

Dan zal hij bij aanmelden in VCDS alle pijlen aangeven, alleen de rotonde's worden grafisch niet geheel aangegeven zoals het zou behoren te zijn.
Heb dit al eens aangekaart bij Zenec zelf en schuiven de schuld richting het canbus (VAG)
is een heel verhaal om uit te leggen wat probleem is maar zie je vanzelf zodra je route hebt ingegeven op de zenec en een rotonde aanrijd
Dan zie je op zenec zelf linksboven een grafisch plaatje komen van de rotonde ( in geel ) en dat klopt met werkelijkheid , maar in de maxidot wijkt hij af kwa grafisch plaatje en bv bij 3/4 rotonde lijkt het dat hij grafisch 1/2 de rotonde over geeft.
Maar als je de afslagen ( in maxidot ) dan telt dan klopt het wel dat je 3/4 eroverheen moet.....

Antera

Donateur
Je moet in de Gateway ff navigatie aanvinken en dan de boel even resetten en dan moet het werken

Dan ga ik dat eens voorleggen aan @TooTall als hij terug in belgenland is.
We hebben afgesproken dat hij dan het een en ander ging fiksen in het computerke van de 02

Alleen doe ik iets fout met de Zenec want ik moet me iedere keer terug aanmelden via bluetooth en verbinden , hij doet dat niet automatisch, spijtig

En de laatste update van de Zenec ga ik eens in het weekend doen via m'n oude windows pc want nu werk ik via een MacBook Pro

EdK

Forumguru
Alleen doe ik iets fout met de Zenec want ik moet me iedere keer terug aanmelden via bluetooth en verbinden , hij doet dat niet automatisch, spijtig

LOL......
Heb je wel de laatste bluetooth firmware er op staan ?
Dan vergeet je erbij te zetten om welk mobiel merk het gaat.

Maar het probleem wat je aangeeft komt me bekend voor.
Had in Zenec het automatisch koppelen in de bluetooth instellingen ( onder setup ) ook op aan staan en koppelde dus geheel niet en moest dit met de samsung telkens handmatig doen.
Totdat ik eens iets totaal onlogisch deed en het op OFF zette en waarrempel koppelt hij nu elke keer probleemloos met de Samsung.
Maar uiteraard moet dan wel je bleutooth connectie van je telefoon aanstaan bij instappen.

Dus zou zeggen probeer het eens op die manier

LOL......
Heb je wel de laatste bluetooth firmware er op staan ?
Dan vergeet je erbij te zetten om welk mobiel merk het gaat.

Maar het probleem wat je aangeeft komt me bekend voor.
Had in Zenec het automatisch koppelen in de bluetooth instellingen ( onder setup ) ook op aan staan en koppelde dus geheel niet en moest dit met de samsung telkens handmatig doen.
Totdat ik eens iets totaal onlogisch deed en het op OFF zette en waarrempel koppelt hij nu elke keer probleemloos met de Samsung.
Maar uiteraard moet dan wel je bleutooth connectie van je telefoon aanstaan bij instappen.

Dus zou zeggen probeer het eens op die manier

Ik ben in het bezit van een iPhone 4s en ga straks nog weg en ga de ,,off switch eens opzetten ;)

Bovenaan Onderaan