Hallo mensen,
zoals ik in een eerdere post aan heb gegeven is zeer waarschijnlijk het loopwerk van mijn Nexus kapot. Voor zover ik weet is de Nexus van het type MFD2. Om 'm te repareren moet ik rond de 120 euro betalen (offertes marktplaats). Nu vond ik op de Duitse Ebay een loopwerk van de MFD voor 60 euro. Denken jullie dat dit loopwerk het gaat doen in mijn Nexus MFD2?
de verkoper zei zelf dat ik de aansluitingen goed moest controleren of het ging passen. Helaas zit ik voor mijn werk een half jaar in het buitenland, dus controleren wordt een beetje moeilijk. Ik hoop op de expertise van één van jullie![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Dit is de link: MFD VW Ebay
Groet
zoals ik in een eerdere post aan heb gegeven is zeer waarschijnlijk het loopwerk van mijn Nexus kapot. Voor zover ik weet is de Nexus van het type MFD2. Om 'm te repareren moet ik rond de 120 euro betalen (offertes marktplaats). Nu vond ik op de Duitse Ebay een loopwerk van de MFD voor 60 euro. Denken jullie dat dit loopwerk het gaat doen in mijn Nexus MFD2?
de verkoper zei zelf dat ik de aansluitingen goed moest controleren of het ging passen. Helaas zit ik voor mijn werk een half jaar in het buitenland, dus controleren wordt een beetje moeilijk. Ik hoop op de expertise van één van jullie
![wink2.gif ;) ;)](/forum/styles/skodaforum/xenforo/smilies/wink2.gif)
Dit is de link: MFD VW Ebay
Groet