MIB3 en muziek op harddisk zetten

Wullum

Actief lid
In mijn nog geen week geleden verworven S3FL (2022) zit een MIB3 Columbus, die met USB-C aansluiting in de middenconsole en een 1-DIN blindplaat in het dashboardkastje.
Nergens een SD-cardslot te vinden.
Met die MIB3 moet je nogal omslachtig de kaarten updaten via een USB-C stick en moet ik mijn muziek op een USB-C stick naast mijn telefoonoplader laten zitten, in de weg, met risico dat hij afbreekt (heb dit weekend al een van plastic gemaakt stickje half gesloopt)... Kaartupdates zijn inmiddels ingespeeld, draai nu 23.5

In mijn vorige O3FL (2018) zat een Amundsen met twee SD-cardslots in de 1-DIN unit in het dashboardkastje. Supersimpel allemaal, 1 SD voor de navikaarten en 1 SD voor muziek. SD's insteken en gáán. In de Rapid (2019) van mijn vrouw idem.

Ik had ooit een O2 met RNS510 Columbus, daar moest je je muziek naar de harddisk kopiëren...
Muziek op de harddisk zetten wil ik ook met de MIB3 doen, maar ik kan echter in de MIB3 nèrgens vinden hoe...

Kijk ik ergens overheen? Kan dit wel? Of ben ik veroordeeld tot permanent een USB stickje in de middenconsole?

Okki

Donateur
Ik vermoed van wel. En dan maar hopen dat het random afspelen van muziekbestanden niet elke keer in eenzelfde rondje van een paar nummers blijft hangen

Hier sinds kort dezelfde configuratie. Bij mij zit er een usb-a achter in de jumbo box. Zit er volgens mij redelijk safe.

Helaas blijft de shuffle inderdaad na een paar nummers hangen of schakelt zichzelf zelfs uit. Nog niet kunnen zoeken naar een oplossing...

Bovenaan Onderaan