Michiel en Michelle

Hoi,

Ik ben Michelle en samen met mijn man Michiel en onze twee zonen zijn wij sinds een week eigenaar van een Skoda Octavia IV uit 2020. Op dit moment zijn we onderweg naar Zwitserland voor een skivakantie. Dus de eerste lange rit met de Skoda en alle tijd om het dikke instructie boekje helemaal door te nemen. Hiervoor had ik altijd oude tweedehands auto’s, dus moet nog behoorlijk wennen aan het hybride rijden, opladen en alle gadgets aan boord. Voelt soms meer als een space shuttle dan als een auto . Ik hoop hier wat meer te weten te komen over de ins en outs en (on)mogelijkheden van deze wagen. Heb ook meteen een vraag over de regels hier: ik las dat je niet samen een account mag delen, maar mag mijn man wel gewoon mee lezen hier via mijn account? Dan wel via mij ook dingen posten/vragen? Aangezien het over onze gezamenlijke auto gaat en we dus telkens dezelfde vragen zullen hebben over waar we samen niet uit komen. Zoals nu net of het mogelijk is om Google maps op het display te krijgen ipv de standaard navigatie. Ik ga vast beetje bladeren of ik het antwoord op die vraag al ergens kan vinden.

Hartelijke groet,

Michelle (en Michiel)

hemi24

Forumguru
Welkom beiden!

Google maps zou je via AndroidAuto of via Apple CarPlay op het scherm kunnen krijgen.

EdK

Forumguru
Allereerst welkom hier Michelle en Michiel,

Ach wie komt er achter als Michiel vraagt en groet als Michelle ?
Lijkt me geen problemen te geven als jullie samen je vragen hier stellen, toch ?
Alleen lijkt het me in sommige gevallen wel prettig als we weten met wie van de twee te maken hebben.

Zou zeggen geniet met ze vieren lekker van de wintersport en kom heelhuids terug...
En stel je vragen gewoon in het juiste topic hier op forum

Bovenaan Onderaan