michielnl stelt zich voor!

Hoi allemaal,

Zo ongeveer anderhalf na mijn registratie en het volgen van talloze tips hier op het forum, zal ik mij eens voorstellen.

Ik ben dus michielnl en woon in de Randstad. Ik ben werkzaam in de kledingbranche. In deze branche word je zonder Mercedes of BMW niet snel serieus genomen. Omdat ik al van jongs af aan niet blind met de grote massa meeloop, wil ik niet graag een auto van die merken. Verder rijd ik nogal veel, gemiddeld 80.000km per jaar, dus wil ik wel wat comfort. Daarom heb ik gekozen voor een Skoda Suberb 3.6FSI 4x4 met die heerlijke 6-speed DSG. Voor mijn werk kom ik zeer regelmatig en Duitsland en ook op de autobahn doet 'ie het goed.

Het is alleen echt vervelend dat je zo'n grote bak niet makkelijk kunt parkeren. Ik woon in een binnenstad met gewoon veel te weinig ruimte en moet soms flink lang zoeken naar een plek die groot genoeg is. Maargoed, dat is natuurlijk geen specifiek Superb probleem maar geldt voor alle grotere auto's. We hebben ook nog een Toyota iQ en die parkeer je overal tussen.

Volgende auto die ik koop wil ik eventueel eens diesel overwegen. We zullen zien, hier op 't forum valt daar vast nog wat over te discussiëren :1819:

Falcon

Donateur
Die mag je lekker showen aan ons op de eerst volgende (ooit) komende meeting ;)... Gefeliciteerd met deze auto en welkom op het forum.

Wat voor werk doe je binnen de "kledingbranche"?

Wasmachineman

Forumguru
Hoi Michiel, mooi verhaal heb je er van gemaakt !:xyxthumbs:
Je was al een beetje bekend met het forum maar je zal zien dat je veel tips kan geven of krijgen ? Misschien wel werkgerelateerd ?
En welke auto's had je hiervoor ?

cvegreen

Forumguru
Welkom hier op het forum .
Wat een motor in jou superb , hier in belgie is die motor gewoonweg niet betaalbaar.
Ik wens je heel veel plezier hier op het forum , foto s zijn ook altijd welkom

Gieliovd

Forumguru
Michiel, alsnog een welkom voor je actieve lidmaatschap anderhalf jaar na het aanmelden, van een andere Michiel.

Geweldige wagen die je hebt! Ik denk meteen aan het filmpje op het forum een tijdje geleden. De test van deze combinatie. Wat een machine.

Goed punt heb je daar. Je rijdt 80k per jaar op benzine. Dit is niet de beste keuze. Maar als je een Skoda wilt zit je vast aan de 2.0TDI en gezien je voor de 3.6V6 bent gegaan laat dit zien wat je "wat meer" zoekt. Als die mooie V6 TDI uit de VAG schappen in die Superb kon wist jij wel iets anders te kiezen denk ik.

Langere actieradius bijvoorbeeld. Dat zijn toch dingen.... Koppel en zaken zul je niet echt missen.

Ik denk toch na over jouw baan in de kledingbranche. Waarom rij jij daarvoor 80k per jaar en moet je een Mercedes rijden. Ontwerper? Inkoper? Verkoper? Interessant.

En die afmetingen, leuke praktische probleempjes :)

Dat is in andere landen wel anders. Daar is een auto van 5 meter heel normaal :)

Bovenaan Onderaan