Midden console, radio, airco, versnelling van skoda superb combi demonteren

p6666t

Nieuw lid
Hallo,

Weet er iemand hoe je de midden console, radio, airco en versnelling pook kan demonteren om er een carbon covering op te plakken.

Ik vond de nep houten inleg niet mooi en heb die met carbon 3M "aan gekleed" aangezien de inleg niet te vervangen is (het dashboard ging dat makkelijk want die inleg panelen kun je eenvoudig losklipsen, maar de deur inleg zit gelijmt dus dat werd plakken in de auto). Ik zal later een filmpje posten op dit forum.

Nu de inleg er goed uitziet lijkt het me leuk om ook de midden console (radio columbus, airco en de versnellingsbak DSG) van carbon te voorzien. Weet er iemand hoe ik dat kan demonteren ?

Monteurtje

Forumguru
Paneel rond de radio zit erin geklikt. Eruit wippen en trekken, voorzichtig. Stekker voor het lampje, uitgeschakelde airbag bijrijder, loshalen. Dat lampje zit in het paneel geklikt. Als je het paneel eraf heb kun je het paneel van de airco eraf halen. Zit ook geklikt.
Het paneel rond de versnellingspook moet je recht omhoog eraf trekken. En dan kun je volgens mij de keuze indicator (zwart glimmende) gedeelte er ook uit klikken en dan kun je de pookknop en hoes laten zitten. Die kan er ook wel af. Maar weet zo niet hoe. Trek je er niet zo af namelijk bij een DSG

Bovenaan Onderaan