Middenarmsteun vóór met externe audio-aansluiting / Octavia Ambition Businessline

Hallo!

Sinds kort een blije bezitter van een Octavia Combi!

Helaas lijkt er een optie niet in te zitten welke wel in de specificaties staat;

Model: Ambition Businessline
Ik mis de 'externe audio aansluiting in de middenarmsteun'

Zie hier voor opties: "Ambition Businessline"
http://www.skodabusinessline.nl/pdf/Prijslijst_Octavia.pdf
"Middenarmsteun vóór met externe audio-aansluiting"

Zie hier pagina 11 voor plaatje van deze optie
http://www.skoda.nl/media/downloads/Brochures/Downloads_digitale_brochures/Brochure_Octavia.pdf

Verder laat elke prijslijst en of informatieblad zien dat deze optie bij de Ambition Businessline behoord dus van een typfout kan er geen sprake zijn.

Uiteraard zal ik de dealer vragen wat ik mis of wat de auto mist :) Verder is de auto compleet zoals beschreven in de optielijsten!

ppx

Donateur
Is jouw Octavia vooraan uitgerust met de zogenaamde "Jumbo Box"? Want voor zover ik het weet, zitten die audioplugs enkel in de Jumbo Box verwerkt...

MennoV

Lid
Nu je het zegt....

Ik ben sinds 1 dag in het bezit van de o2 combi ambition bussinesline greentech, en ook bij mij zit die aansluiting er niet terwijl deze idd wel beschreven staat in de optielijst.

@ppx
Jumbobox? Het is idd een middenarmsteun met een ondiep en dieper vak. Ook een "schuifhendeltje" aanwezig om de boel te koelen.

MarcoO2

Forumguru
dat klinkt als de jumbobox... en daarin zit bij mij inderdaad een aansluitng voor een 3,5mm-jack.

EdK

Forumguru
zelfde armsteun zit ook in mijn Yeti ambition en daar zit wel de 3,5mm jack aansluiting
Zou het toch te maken hebben met de greentech uitvoering om wat voor reden dan ook ?

Je (Jullie) horen deze feature inderdaad te hebben, tenminste gekeken naar de huidige (1 Januari 2011) prijs\specificatie lijst maar als de auto in bv. Oktober 2010 besteld is moet deze voldoen aan de prijs\specificatie lijst zoals die toen was stond het er toen ook al in tja dan moet je iets met de dealer gaan regelen denk ik...

hemi24

Forumguru
Misschien zit de aansluiting niet in de Jumbo-box, omdat de auto is uitgerust met een Amundsen navigatiesysteem, waar de plug gewoon op de voorkant van de unit zit?!? ;)

Dank voor alle antwoorden, ik moet nog met de dealer bellen.
Misschien zit de aansluiting niet in de Jumbo-box, omdat de auto is uitgerust met een Amundsen navigatiesysteem, waar de plug gewoon op de voorkant van de unit zit?!? ;)
Hmm .. ook al zijn er 3 aansluitingen op de Amundsen, de specificatie zegt "Middenarmsteun vóór met externe audio-aansluiting" :)
Hiermee komt de dealer er niet mee weg :)

hemi24

Forumguru
Volgens het instructieboekje van de Amundsen:
https://mediaportal.skoda-auto.com/...tion/A5_Octavia_Amundsen_NavigationSystem.pdf
Aanwijzing
 Als zich in uw voertuig ook een AUX-bus in het bergvak onder de armleuning
bevindt, is deze bus in combinatie met het navigatiesysteem Amundsen zonder
functie. Gelieve de AUX-bus rechtstreeks aan het apparaat te gebruiken.

Veel plezier met de communicatie met de dealer... ;)

RTFM :) ... gelukkig heb ik nog niet gebeld.. maar bedankt! .. dat verklaard het :).

Topic kan dicht :)

*pakt boekje erbij*

EdK

Forumguru
Geloof toch dat er best veel staat in die boekje's
Zal ze er toch nog een keer ook bijpakken
Misschien zit er nog wel een verrassing in mijn Yeti

MarcoO2

Forumguru
en zelfs als het niet in het boekje had gestaan, was het een redelijk kansloze discussie geweest lijkt mij.

Bovenaan Onderaan