Miez voorstellen

Miez1

Forumguru
Hallo forumleden!

Inmiddels lees ik al een tijdje rond hier op het forum en heb mij netjes geregistreerd. Ik ben zelfs zo onbeleefd geweest om her en der al wat reacties te plaatsen. Maar omdat ik een nu mijn rij-ervaringen wil posten is het wel zo beleefd om te vertellen wie ik ben.

Mijn naam is Michel, ik ben 38 jaar jong, vader van twee prachtige kinderen en al 22 jaar gelukkig met mijn, eveneens prachtige, vrouw.:smirk:

Ik heb al een aardig auto verleden achter de rug in diverse (soms dikke) leaseauto's. Ik heb als het ware benzine door de aderen stromen, ben in nagenoeg alle auto gerelateerde onderwerpen geïnteresseerd.

Ik ben werkzaam als directeur in de Security business, woon in het midden van het land en houd van sport, rode wijn, Italie en droge humor (of een combi van die vier....:crazy:).

Ik ben op de markt voor een nieuwe leaseauto en heb gisteren een blokje om met de S2 gemaakt (400 km).

Ik hoop hier gelijk gestemden te ontmoeten, te sparren en te leren..

Take good care !

Grt.

Miez

Oei een directeur die Skoda rijdt... het zijn zware tijden ;)

Maar welkom! Puur uit persoonlijke interesse... security business... als in IT security of fysieke beveiliging met brede mannen en dergelijke...

heavy

Actief lid
Welkom vanuit het midden van het land, mijn O2 staat in bestelling wellicht zien we elkaar eens rijden rondom de Dom ;)

Wat doe je in de Security business zonder in detail te treden ?

Miez1

Forumguru
@lionheart & heavy,

jaja het is afzien....;) Ik kom van oorsprong uit de IT security (escrow) en werk sinds 7 jaar in de 'manbeveiliging' (met inderdaad ook brede mannen).

En hoe vergaat het wachten je heavy?

Grt.

Miez

Welkom! Je rijdt, ook als directeur, volgens mij niet voor gek met een S2 hoor! 't Is juist een statement! Mijn S2 komt overmorgen...

Miez1

Forumguru
Thnx!

No complaints here! ;) En als je weet wat ik nu rijd.......Overigens is de term ' directeur' niet onlosmakelijk verbonden met gezapige dikke oude of soms omhooggevallen mannen. Ik loop het liefst gewoon in een spijkerbroekie en op mijn Puma' First Round' gympies en omarm het leven. Normaal doen vind ik belangrijker dan status.

Grtz

Haha, geen idee wat je nu rijdt, ik kom uit een Prius.... (Niet verder vertellen, is een lang verhaal...) dus ik ben blij dat ik straks weer in een echte diesel mag stappen! En ik dacht nog dat alle directeuren op zaterdag een rode ribbroek droegen! (Was bij ons de running gag toen ik directeur werd...)

Miez1

Forumguru
Haha, de rode 'Corduroy' lekker stereotype! Nou, we kunnen elkaar de hand schudden, Ik heb drie jaar geleden mijn Volvo S60 D5 verruild voor een Honda Civic Hybrid....Die zit nu bijna op het einde van zijn contract. Maar overmorgen rijden in je nieuwe S2 of staat hij dan bij de dealer?

Grtz.

Haha, river deep, mountain high! Ik kom via een Nissan X-Trail en een Ford S-Max in de crisis terecht.... Vrijdag wordt hij geleverd, als alles goed gaat! En je kunt je voorstellen dat ik er erg naar uit zie!

Miez1

Forumguru
Same here! En heb je lang moeten wachten? Hoe vind je het service apparaat van Skoda zover? En voor ik ga zoeken, wat zijn de specs van jouw S2?

Specs staan al de hele discussie lang onder mijn posts :) Ik heb bewust gekozen voor een greenline vanwege de kosten. En ik heb erin gereden, en hij levert voldoende voor mijn rijstijl. Niets te veel, niets te weinig.
Ik heb hem eind november besteld, in de wetenschap dat ze de greenline pas per 2011 zouden gaan produceren. Maar ik stond al voor week 5 gepland, en voorlopig is de allereerste afspraak gewoon nog steeds de afspraak. Dus strak gepland, en keurig geregeld. Verder nog geen ervaring met het service-apparaat, dat komt allemaal binnenkort!

OM de specs compleet te maken: Mobile Device Interface, SunSet, en een goede bluetooth oplossing voor mijn iPhone. Tja, verder viel er weinig bij te plussen. Helaas mogen er geen andere velgen onder de greenline....

Miez1

Forumguru
Ik moet nog ff verder kijken dan mijn neus lang is hier, het staat er gewoon onder.....:grin:

Ik overweeg ook de Greenline, ik ben er maandag 400 kilometer mee het land doorgereden, dat was een prettige ervaring, ik zal binnenkort een verslag posten.

Ik ben indirect in onderhandeling met VW leasing over de samenstelling en de leaseprijs. Op dit moment ben ik zeer tevreden over het optreden van de dealer (proactief en oplossingsgericht).

En nog mooie ritjes gepland voor het weekeinde? (Munchen is erg mooi, deze tijd van het jaar....:laugh:)

Miez1

Forumguru
@evwingerden,

Mocht ik je voor die tijd niet meer 'spreken', heel veel plezier gewenst morgen! En laat even weten hoe je eerste kilometers verlopen zijn.

Take care !

Miez

Sorry allemaal voor mijn late antwoord, maar ik had dit weekend een huis vol visite / loge's. Inmiddels staat mijn nieuwe auto te glimmen op de parkeerplaats, wat een genot om in te rijden! Dus op de vraag "En?" kan ik niets anders antwoorden dan dat het een geweldige auto is!

Over de velgen: De ene dealer is bereid om andere velgen te monteren, de andere weer niet. Probleem is dat de auto met andere velgen en banden niet onder de limiet zit voor de 20% bijtelling. En dan kun je (in theorie) dus in een grote verkeerscontrole terecht komen, waar de douane (want daar gaat het om) je een boete kan geven, én de volledige BPM kan naheffen. Die kans is natuurlijk minimaal maar ik had er gewoon geen zin in. Standaard velgen zijn ook hardstikke mooi, maar ja, die 17" waren net iets mooier....

Anyway, ik ben gelukkig met mijn nieuwe Skoda!

Bovenaan Onderaan