R0SSI
Lid
Ik kijk al een tijdje mee op dit forum nadat ik een keuze moest maken voor een lease auto. De nieuwe Fabia III heeft een mooie facelift gekregen en is voor de prijs een zeer ruime auto. Na een proefrit gemaakt te hebben bij de dealer in Groningen, besloten om deze via het werk te bestellen. Het is een Fabia Combi geworden met de uitvoering Style Business Pro in de kleur Metallic Race Blau Ook een paar accessoires erbij zoals bijvoorbeeld een volwaardig reservewiel (jammer dat dit niet meer standaard is). Voor de rest zit alles erop en hoef ik niets extra's.
Ik hoop nog veel te kunnen leren hier op dit forum en kan niet wachten totdat de auto geleverd is Nog wel een klein vraagje, bij de navigatie Amundsen kun je niet geheel Europa erop zetten toch (Slovenië en Kroatië wil ik er graag bij hebben)? Of is dit wel mogelijk maar moet ik even verder zoeken op het internet ?
Ik hoop nog veel te kunnen leren hier op dit forum en kan niet wachten totdat de auto geleverd is Nog wel een klein vraagje, bij de navigatie Amundsen kun je niet geheel Europa erop zetten toch (Slovenië en Kroatië wil ik er graag bij hebben)? Of is dit wel mogelijk maar moet ik even verder zoeken op het internet ?