Mijn Columbus is defect

iRutger

Nieuw lid
Wat kan ik doen aan mijn Columbus die onophoudelijk aanslaat,10 seconden op het welkomstscherm blijft staan, dan wordt het scherm zwart, knopjes blijven opgelicht, na weer een seconde op 15 gaan die ook op zwart en vervolgens slaat hij weer aan en gebeurt hetzelfde. Dit dus continu, vanaf het moment van contact maken tot het weer uitzetten van de auto.

Soms lees ik dat mensen hun systeem het wel blijft doen, terwijl alleen het scherm op zwart gaat. Bij mij doet hij dus helemaal niets.

Wie oh wie heeft een tip? Ik heb geen garantie meer...

hemi24

Forumguru
Je bent wel wanhopit dat je dit op 3 verschillende threads post..!

Ik zou de gok wagen en een update van de firmware proberen te downloaden van het wereldwijde net...

iRutger

Nieuw lid
Hey, dank! Ik zit voor t eerst hier dus ik weet nog niet zo goed hoe het werkt allemaal. Maar jouw snelle reactie is TOP!

En dan nu: waar haal ik firmware vandaan en hoe krijg ik dat op het systeem als het apparaat niet eens wil opstarten?

Antera

Donateur
word software opnieuw erop zetten zal vermoedlijk je probleem oplossen. Je radio zit in een software matig loop. Vermoedelijk omdat je misschien zelf iets hebt willen installeren op de Columbus?

Yeti Linka

Actief lid
Heb ik ook gehad. Vorig jaar met mijn vorige Octavia. Harddisk stuk. Er kan gewoon een nieuwe in. Weet niet wat het heeft gekost, ik rij nl. lease.

Andre.

Maarten

Forumguru
De volgende keer is het voldoende om je vraag in één post te stellen.
Daarnaast is het een goed gebruik om je even voor te stellen op het forum.

Van mijn kant uit; welkom op dit leuke en leerzame forum!

Bovenaan Onderaan